OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.
Om tjänsten
Rollen som Mäklarassistent innebär att ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att skriva objektsbeskrivningar, inköpsansvar, boka tillträde och göra likvidaräkningar, inhämta information från samarbetspartners, samt ha allmänt kontorsansvar. Du kommer att vara Mäklarens högra hand och hjälpa dem med stort som smått.
Vem vi söker
Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenhet från service och administration. För att lyckas i rollen ser vi att du är samarbetsvillig, serviceinriktad, initiativtagande och flexibel. Mycket meriterande om du bor i Västerås kommun. Du behöver ha körkort B för denna tjänst.
Tjänsten är på heltid, tillträde enligt överenskommelse. Det finns ej möjlighet att jobba på distans i denna tjänst.
Ansökan
Vid frågor om tjänsten, kontakta Julia Wiklund på julia.wiklund@svenskfast.se Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev, gärna i PDF-format. Vi behandlar ej ansökningar som skickas till mailen.
Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
https://www.svenskfast.se/hitta-maklare/vasteras/