OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill vara vårt ansikte utåt i vår reception samt bli en viktig lagspelare i vårt växande team.
Med en positiv utstrålning och hjälpsamhet kommer du dagligen att assistera och koordinera våra mäklare och kunder. Du är van vid och uppskattar en snabb och föränderlig verksamhet, där vi alla hjälps åt och gillar att jobba tillsammans.
Vidare är du en problemlösare och är snabb på att ställa om för att hjälpa till där det behövs, oavsett om det är att fylla på papper i skrivaren eller hjälpa en kollega. En stor del av dina arbetsuppgifter kommer att vara administrativa, du bör därför vara strukturerad och vara den i teamet som är duktig på att ha ordning och reda.
Du kommer att ansvara för:
Receptionsarbete såsom kundbemötande och telefonservice
Dagligt underhåll av kontoret
Assistera våra mäklare med administrativa sysslor såsom ta fram information om bostadsrättsföreningar, Boka tillträden och ta fram likvidavräkningar
Gör objektsbeskrivningar
Uppdatering av våra sociala medier
Ansvarig för vårt lager, marknadsmaterial och koordinerar nya beställningar
Tanken är att du tillträder tjänsten någon gång under september månad 2022. Arbetstiderna är måndag till fredag 8:30-17:00.
Är du rätt person? Maila in ditt cv samt personligt brev.