OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som mäklarkoordinator har du en av de viktigaste funktionerna i vår bobutik. Dina främsta arbetsuppgifter är att stötta mäklarna i försäljningsprocesserna och ge våra kunder service utöver det vanliga. Du förbereder det administrativa inför, under och efter bostadsförsäljningarna.
I vår bobutik i Solna får du chansen att bli en del i ett framgångsrikt team om 7 personer där alla arbetar tillsammans som ett lag, och det gemensamma fokuset ligger på att leverera den bästa möjliga servicen till kunderna.
Om dig
För att trivas hos oss behöver du gilla mötet med nya människor och lockas av att arbeta i en försäljningsorienterad miljö. Vi ser att du är en strukturerad och noggrann person med god prioriteringsförmåga, som på en skickligt sätt kan jobba med flera arbetsmoment parallellt.
Rollen som mäklarkoordinator är ovärderlig på vårt kontor och vi värdesätter starkt ditt driv och engagemang till såväl affären som till stämningen på kontoret. Du bidrar till positiv energi, ger service på högsta nivå och tycker om att göra det lilla extra för de runt omkring dig. För att passa in på vårt kontor är du självgående, initiativtagande och handlingskraftig. Vidare ser vi det som en fördel om du är uthållig och prestigelös, då vi tror det kommer gynna dig i din arbetsroll.
Om Svensk Fastighetsförmedling
Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.
Tjänsten är på 50% och urval sker löpande, du är därför välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/svenskfasthuddinge/