OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Har du någon gång använt ett studentkort för att komma in på ett evenemang, arbetat på en byggarbetsplats eller varit tvungen att identifiera dig med ett personalkort på jobbet? På Nexus säkrar vi det nya samhälle som växer fram i den digitala världen och revolutionerar hur vi uppfattar säkra identiteter. Kom och var med på vår resa!???
Kundsupporten på Nexus är ett litet team som vi nu ska förstärka med en ny stjärna. Som medarbetare på Kundservice, som vi kallar Kortsupport, levererar du en trevlig och snabb kundupplevelse till alla våra kunder som har frågor om sina identitetskort, ”ID06”. Ditt primära fokus kommer ligga på att besvara inkommande kundärenden via telefon och mejl samt granska beställningsinformation som foton, uppehålls- och arbetstillstånd mm. Du och ditt team spelar en mycket viktig roll under hela vår produktionskedja vilket innebär att du kommer ha ett nära samarbete med andra avdelningar som produktion, sälj, ekonomi och utvecklingsavdelningen.
Tjänsten är en inledande bemanningslösning vilket innebär att du arbetar som konsult hos Nexus. Tjänsten ska dock på sikt gå över till en tillsvidareanställning på Nexus. Nexus kontor ligger vid Telefonplan i Stockholm.
Om företaget
”På Nexus gör vi saker tillsammans som ett team - samarbete är ett nyckelord. Vi antar aldrig något och gör vårt bästa för att vara öppna, lyssna och förstå. Vi värdesätter initiativ för att få saker att hända. "Own it!" är alltid en del av hur vi tänker. Vi strävar alltid efter ständiga förbättringar, både internt och för våra kunder. Vi hjälper varandra att bygga upp nya färdigheter och att sätta bästa praxis - samtidigt som vi har mycket roligt under tiden.
Nexus är en arbetsgivare med lika möjligheter.?Vi tror verkligen på att vara ETT Nexus.?Du välkomnas på Nexus för den du är, oavsett var du kommer ifrån eller hur du ser ut. Vår teknik är till för alla, och det är även vår arbetsplats.?Så ta med dig dina personliga erfarenheter, dina perspektiv och din bakgrund till oss för att trivas, samarbeta och se framåt!”
Din profil
Vi tror att du är en nyfiken och driven person med ett naturligt intresse för att bygga trygga och goda relationer med kunder. Du är noggrann, tar ansvar och triggas av att överträffa förväntningar. Du tycker att kommunikation är spännande och det är viktigt för dig att få bidra till att kunden får en lite bättre dag efter att ha varit i kontakt med Nexus.
Du har tidigare erfarenhet av service och även att arbeta administrativt och i olika system. Vi använder inga ovanliga eller svåra system utan håller oss till exempelvis Microsoft Office. Om du tidigare har arbetat inom kundservice över telefon eller mejl, är det ett stort plus! Vi är mycket stolta över att kunna ge personlig support via telefon, vilket innebär att du bör vara trygg med att ha telefonen som ett arbetsverktyg.
Eftersom Nexus är ett globalt företag med kunder från hela världen, är det viktigt att du är duktig på skriftlig och muntlig kommunikation. Du måste kunna kommunicera obehindrat i både svenska och engelska i tal och skrift. Skulle du även tala polska eller något ytterligare språk är detta meriterande.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson