Mammavikariat till vår HelpDesk sökes!

Arbetsbeskrivning

OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation och operatörstjänster.Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken.Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter.Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap! Idag arbetar det 3 st personer på vår first line support/helpdesk med primärt fokus på att stödja våra kunder inom copy/print.Vi söker tillskott i form av ett framtida proffs på att hjälpa våra kunder inom framförallt copy.Detta är ett mammavik på 10 månader.Tjänsten erbjuder stimulerande arbetsuppgifter i ett företag under expansion.Du kommer att trivas om du drivs av att utvecklas som person tillsammans med kunderna och företaget. Vem är du?Vi tror att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i first line support/helpdesk/kundtjänst.Du är en person som förstår utmaningen i att lösa kundernas problem per telefon och har därför även ett pedagogiskt sätt och kan hjälpa våra kunder oavsett deras tidigare erfarenheter. Egenskaper?Vi arbetar i en värld där tempot är högt!Det innebär att du som person måste trivas med fart och fläkt.Vi söker dig som har ett intresse för teknik utan att "fastna" i för djupa tekniska diskussioner.Du förstår innebörden av god service, högt engagemang och tålamod.Du har mycket god förmåga att kommunicera och samarbeta med andra, både inom och utanför företaget.Du bör vara kreativ men också strukturerad i ditt arbetssätt. Då vi arbetar aktivt mot en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke-rökande. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Låter detta intressant?Skicka in din ansökan idag!Vi arbetar med löpande urval, varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Sammanfattning

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024