OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 2500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Jag som söker assistent bor med min fru ute på de natursköna Mälaröarna. På en halvtimme tar du dig lätt ut till oss med buss från Brommaplan.
Arbetsuppgifterna hos mig innefattar personlig omvårdnad, följa med på olika ärenden, hjälpa till med förflyttningar och liknande. Även hushållsgöromål, lite lättare trädgårdsarbete och uppfräschning av min bil kan förekomma. Sitter gärna och pratar över en kaffe eller två.
Det jag värdesätter är att personkemin stämmer och att du är lyhörd och har koll på läget så att jag kan känna mig trygg.
Du får gärna ha erfarenhet av MS, vara undersköterska och tidigare jobbat med personlig assistans, men det är inget krav.
Verkar detta intressant, tveka då inte att skicka in din CV, ditt personliga brev samt besvara frågorna i annonsen.
Intervjuer sker löpande och tillsättning kommer att ske snarast.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74