OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Management Assistant i en internationell miljö CooperVision är ett amerikanskt börsnoterat bolag och vi är verksamma i alla världsdelar.Vi är marknadsledande inom toriska kontaktlinser och är en av världens största kontaktlinsproducenter.CooperVision Nordic AB är ett bolag inom CooperVision koncernen.Vi är ca 30 anställda som marknadsför och säljer kontaktlinser till återförsäljare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island.Huvudkontoret för Norden ligger i Göteborg.Koncernspråket är engelska.CooperVision söker en Management Assistant till kontoret i Göteborg.I denna roll kommer du att arbeta i en internationell miljö och vara länken mellan de olika avdelningarna.Du kommer att arbeta med företagets ledning i olika frågor och du ansvarar för att kommunikationen på kontoret fungerar väl.I ditt arbete kommer du att ansvara för att företagets hemsida är uppdaterad, koordinera marknadskampanjer samt uppdatera CRM-systemet.Som projektledare driver och ansvarar du för egna projekt, koordinerar översättningar och sköter kontakten med leverantörer.Ditt arbete kommer även att innefatta rese- och konferensbokningar .Kvalifikationer: Eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot marknad Erfarenheter från att driva projekt Datakunskap i form av Office-paketet Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet från internationella företag Egenskaper: Initiativtagande Hög social kompetens Flexibel Lyhörd Ansökan och urval CooperVision AB samarbetar med Flexlife AB i denna rekrytering.Du söker tjänsten genom att registrera dig med ditt CV på www.flexlife.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Ahlén
0708-338419
Marcus Johansson
0708429471
Maria Ahlén
0708-33 84 19
Marcus Johansson
0708-42 94 71
Maria Ahlén