OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för administration och service och har erfarenheter av liknande arbete? Är du redo för nästa steg i karriären inom området och vill arbeta hos ett globalt teknikföretag med kunder och projekt världen över? Sök då tjänsten som ledningsgruppsassistent direkt då vår kund har ett omgående behov!
OM TJÄNSTEN
Som Management Assistent kommer du vara en del av ledningsgruppen inom divisionen. Du blir ledningsgruppens högra hand, där du assisterar och supportar de olika cheferna med administration och dylikt. Tillsammans med dig arbetar även en kollega på deltid med liknande uppgifter. Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter inom administration och projektarbete och får arbeta i ett världsledande bolag som levererar tekniska och automatiserade lösningar i framkant.
Du erbjuds:
* En fot in hos ett globalt och världsledande bolag.
* Goda utvecklingsmöjligheter inom service och administration.
* Möjlighet att få kunskaper inom teknikbranschen.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer vara att tillhandahålla allmänna administrativa tjänster och sekreterarhjälp på lokal nivå, funktionsnivå eller affärsnivå. Exempel på uppgifter:
* Föra anteckningar från ledningsgruppsmöten.
* Administrera utlägg, visumansökningar och reseräkningar.
* Lägga inköp för kontorsmaterial och hantera fakturor.
* Skapa riskanalyser inför tjänsteresor.
* Ansvara för det praktiska för besökare.
VI SÖKER DIG SOM
* Har en avklarad gymnasieutbildning inom ekonomi, teknik eller humaniora.
* Erfarenhet av administration.
* Har en mycket god datavana och kunskaper i Office-paketet.
* Har obegränsade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Meriterande:
* Har en avklarad högskole-/universitetsutbildning.
* Har tidigare erfarenhet av att föra mötesprotokoll.
* Har erfarenhet av ärendehanteringssystem
Som person är du:
* Strukturerad
* Flexibel
* Initiativtagande
Vidare trivs du i en snabbrörlig och dynamisk miljö samt är prestigelös.
Övrig information:
* Start: Januari 2022
* Omfattning: Konsultuppdrag på 6 månader, med möjligheter till förlängning.
* Placering: Västerås
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Kunden är ett globalt teknikföretag där du tillhör en enhet som levererar robotiserade kranar, intelligent automation och digitala lösningar som optimerar containerflöden i terminaler världen över. Går du vidare i processen får du mer information om företaget.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231