Management support

Management support

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och göra vardagen lättare för människor runt om i världen? Utan att se det möter du oss varje dag i din vardag. Vi finns i dina skosulor, i din mobil och i tidningen du läser. Med ett gemensamt engagemang för innovation, hållbarhet och säkerhet arbetar våra medarbetare dagligen för en hållbar framtid.
Som Management Support arbetar du nära vår siteledningsgrupp där du proaktivt stödjer det dagliga arbetet med planering, uppföljning, korrespondens, bokningar och allmän kommunikation. Du har en aktiv del i sitens ledningsystem, revision och skötsel samt koordinerar utbildning och utbildningsbehov inom sitens olika avdelningar. Förmåga att skapa hållbara nätverk är stor dels internt inom site men även till anläggningar inom regionen. Du har en stor möjlighet att driva och genomföra olika förbättringsaktiviteter där medlemmar ur siteledningsgruppen deltar. Det finns en möjlighet att forma och utveckla rollen i nära samarbete med Site Director som du även rapporterar till

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Uppdaterar Ledningssystemets och intranätets (SharePoint) struktur, funktionalitet och behörigheter tillsammans med för siten ISO relevanta roller
Utbildningskoordinator för site och dess avdelningar
Sköter planering och möteskoordinering som bland annat innebär framtagande av agendor, möteskallelser samt att samordna underlag, följa upp och föra protokoll
Deltar i planering för och koordinerar externa revisoner samt genomför interna revisioner
Deltar i och administrerar uppföljning från stående siteledningsmöten
Andra vanligt förekommande uppgifter är att förbereda presentationer, kommunikationsinsatser, genomföra och koordinera mindre inköp vid site, korrekturläsa samt sammanställa statistik
Utifrån behov kommer du även kunna bedriva mindre projekt och/eller vara sammanhållande länk för vissa aktiviteter på Site
Vara ett stöd för medlemmar i ledningsgruppen vid vissa mötesforum, och/eller mötesledare för sitens förbättringsprogram



Kvalifikationer
Högskoleexamen med ekonomisk eller administrativ inriktning, eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Lång erfarenhet av liknande arbete med tyngdpunkt på administration, kommunikation, problemlösning, koordination och service.
Goda kunskaper i Officepaketet, Share Point, SAP, ledningssystem och andra system
Stort intresse och erfarenhet för hur ny teknik och digitalisering kan bidra till att effektivisera arbetet hos oss.
Goda kunskaper i engelska och svenska, i tal och skrift



Rollen kräver stor uppmärksamhet åt detaljer, effektivitet och en förmåga att kunna arbeta i snabba miljöer med korta tidsfrister. Du har hög integritet och är mycket van vid att hantera konfidentiell information och införliva nya och effektiva sätt att uppnå bättre resultat. Då du kommer att ha kontakt med i stort sett alla ledningsgruppsmedlemmar trivs du med stora sociala kontaktytor samtidigt som du har en förmåga att upprätthålla balans mellan flera prioriteringar. Du är nyfiken och ser till att vara insatt i olika typer av frågor, områden och uppgifter- samtidigt som du utan problem kan driva dina arbetsuppgifter självständigt.


Varför Nouryon?
Tycker du hållbarhet, innovation, säkerhet och samarbete är viktigt? Vill du växa tillsammans med ett företag som blickar framåt och ständigt förbättrar sitt arbetssätt? Våra medarbetare har idéer för en hållbar framtid, och drivkraft att förverkliga dem. De tror att integritet och långsiktiga relationer är nycklar till framgång. Om det stämmer in på dig, gör vi gärna plats för dina ambitioner och kan erbjuda många karriärmöjligheter. Från första dagen stöttar vi din personliga utveckling genom utmanande roller och omfattande möjligheter att lära och växa i en dynamisk, internationell och proaktiv arbetsmiljö med stor mångfald.

Ytterligare information
Detta är en tillsvidareanställning på heltid med placeringsort Stockvik. Du kommer att rapportera till Site Director.
Vänligen ansök via vårt rekryteringsverktyg med CV och ansökningsbrev. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
För ytterligare information om tjänsten, vänligen kontakta Fredrik Nederberg, Site Director, på 073-385 5547 eller fredrik.nederberg@nouryon.com
För mer information om rekryteringsprocessen eller din ansökan, vänligen kontakta Carolina Jensen, Senior Recruitment Specialist, carolina.jensen@nouryon.com
Om du har generella frågor eller behöver hjälp, vänligen kontakta: Recruiting.SE@Nouryon.com
För fackliga frågor:
Ledarna: Jenny Ersson +46 70 344 02 80
Sveriges ingenjörer: Carl Nordlander +46 70 390 09 64
Unionen: Mattias Andersson +46 70 428 41 03


Mer om företaget
Nouryon är ett ledande globalt företag inom specialkemi. Industrier och konsumenter över hela världen förlitar sig på våra lösningar för tillverkning av oumbärliga vardagsprodukter som hygienartiklar, rengöringsprodukter, färg, jordbruksprodukter och livsmedel, läkemedel och byggmaterial. Dessutom har våra 9,700 medarbetares gemensamma engagemang för våra kunder, tillväxt, säkerhet, hållbarhet och innovation lett till en genomgående stark ekonomisk utveckling. Vi finns i fler än 80 länder runt om i världen med våra branschledande varumärken. Besök vår webbplats och följ oss @Nouryon och på LinkedIn.

Ansökningsprocessen
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan ansökningstidens slut. Vi uppmuntrar därför till att skicka in din ansökan snarast möjligt.

Vi ser fram emot din ansökan!

Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Sammanfattning

Postadress

Stockviksvägen 20
SUNDSVALL, 85013

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024