Management team assistant till internationellt bolag

Management team assistant till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Nu har du möjligheten att få vara med och arbeta som assistent till ett managementteam på ett internationellt bolag! 🌎 Vi letar efter dig kan starta omgående och är driven, gillar att ta egna initiativ och trivs att arbeta i ett högt tempo. Stämmer detta in på dig? Passa då på att ansöka denna tjänst redan idag, då urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Ta chansen att få bli en del av ett tillåtande företag som uppmuntrar sina medarbetare att ta egna initiativ och därmed få arbeta tillsammans med motiverande kollegor. Rollen är på 50%-100% enligt överenskommelse vad som passar dig bäst, med start omgående. I dagsläget är rollen tänkt att pågå till och med sista januari 2025, med eventuell möjlighet till förlängning.

I denna roll som assistent till managementteamet kommer du få samarbeta med dina kollegor både nationellt och internationellt. Din roll som assistent innefattar att stötta övriga kollegor i teamet med diverse blandade arbetsuppgifter. Rollen är bred och det är därför mycket viktigt att du som person är hungrig på att lära dig nya saker och vara till stöttning för dina kollegor där behov finns. Arbetsuppgifterna innehåller olika administrativa uppgifter så som till exempel att skapa PowerPoint-presentationer, skriva mötesanteckningar, boka resor med mera. Du har även som uppgift att hantera övriga saker på kontoret för dina kollegor som till exempel samordna mötesrum, anordna afterworks och andra event och ansvara för kontorets bilar. Ingen dag är sig den andra lik! Detta är alltså rollen för dig som gillar högt tempo, att hjälpa andra och ser initiativtagande som en naturlig del av ditt arbete.

Du erbjuds
- En arbetsplats på ett internationellt bolag där du vardagligen får ha kontakt med kollegor från olika kulturer
- En arbetsplats där det inom kulturen är viktigt att man har roligt tillsammans
- Ett konsultuppdrag på 50%-100% enligt överenskommelse, till och med januari 2025

VI SÖKER DIG SOM
- Kan starta omgående, inom två veckor
- Har erfarenhet från ett administrativt arbete sedan tidigare
- Har en mycket god datorvana och är trygg i att arbeta i Office365
- Kan tala och skriva flytande engelska, då det används dagligen i arbetet
- Kan tala och skriva god svenska, flertalet kollegor kommunicerar på svenska
- Har B-körkort, då det är ett krav för tjänsten

Det är meriterande om du har
- Arbetat i en assisterande och koordinerande roll sedan tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Initiativtagande
- Serviceinriktad
- Samarbetsinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2024
  • Ansök senast: 12 november 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024