Managementkonsult med god kompetens inom inom ekonomiområdet, Stockholm

Managementkonsult med god kompetens inom inom ekonomiområdet, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 4 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker nu en Ekonomi/Managementkonsult. Kunden driver ett antal affärsprojekt och i ett av dem söker dem stöd för att hjälpa till att definiera och implementera ekonomiprocesser i ett intressebolag och genomföra en upphandling av ekonomadministrativt stöd från en extern serviceleverantör.

Du kommer outsourca funktioner som huvudbok, fakturering, reskontror, anläggningsregister samt under en övergångsperiod skapa gränssnitt mot befintliga system. Gränssnitt behöver också skapas mot bank och revision, här kan olika tänkbara lösningar bli aktuella.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Hög generalist-kompetens, och god kompetens inom inom ekonomiområdet
- Har deltagit i och drivit liknande uppdrag inom aktuellt område och genomfört dessa med hög kvalitet. (verifieras med referensuppdrag).
- Har erfarenhet av outsourcinguppdrag och god kunskap om ekonomiservicemarknaden i Stockholmsområdet
- Flytande i svenska språket (tal & skrift)


Önskemål om personliga egenskaper:

- Tar huvudansvar för ett område och kan arbeta självständigt

- Är lyhörd och har god samarbetsförmåga


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 3 januari 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


7 juni 2024

2 juni 2024

29 maj 2024