OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-80%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker en senior konsult som har förmåga att självständigt leda kategoriarbete gällande anskaffning av strategisk materiel i tvärfunktionella team enligt arbetsbeskrivning ovan. Syfte med arbete är att säkerställa leverans av strategisks materiel i det kvalitet som behövs och vid rätt tidpunkt samt på för förvaltningen kostnadseffektivt sätt.
Arbetsuppgifter:
- Färdigställda listor med projektens behov av respektive materiel och när behovet beräknas uppstå
- Kategoristrategier, rutiner och mallar för hur organisationen ska genomföra anskaffning av strategisk materiel
- Redovisning av vilka befintliga ramavtal som kan användas
- Planering och stöd till projekt och upphandling vid framtagande av underlag till upphandlingar av ramavtal samt övriga upphandlingar av strategisk materiel som behöver genomföras.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 8 års yrkeserfarenhet inom industri.
- Minst 7 års erfarenhet av kategoriledning.
- Minst 5 års erfarenhet av att leda tvärfunktionella kategoriteam inom flera kategorier.
- Teknisk utbildning på högskolenivå. Utbildningen ska framgå av CV.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 1-års erfarenhet av arbete med offentlig upphandling.
- Minst 1-års erfarenhet av arbete med anläggningar och installationer inom vägsbranschen.
Önskemål om personliga egenskaper:
Uppdraget innebär mycket kontakter vilket ställer krav på att konsulten har god förmåga att uttrycka sig i både tal och skrift. En förmåga att förklara för till exempel allmänhet vad projektet innebär. Samtidigt struktur och kunna följa upp andra konsultorganisationer.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström