Manager Assistent till ledande företag!

Arbetsbeskrivning

Är du strukturerad, noggrann och tycker om att ha koll på läget? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Manager Assistent kommer du att vara stöd åt två stycken chefer i deras vardag och hjälpa dom med administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna varierar mellan att delta i och förbereda möten och presentationer, ta fram mötesunderlag, skriva minnesanteckningar samt ha koll i kalendern, sköta olika logistik bokningar till att i viss mån underhålla intranät. Du ska kunna arbeta utan problem i Outlook och vara duktig på svenska och engelska i tal och skrift.



Om företaget
Företaget är ett börsnoterat ledande globalt leverantörsföretag av förnybara lösningar inom förpackningar, biomatreal, träprodukter och papper. Målet för företaget är att ersätta icke förnybara material genom att skapa och utveckla nya produkter och tjänster som bygger på trä och andra förnybara material.

Mer information om företaget ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.


Din profil
För att lyckas i rollen som Manager Assistent ser vi att du har följande profil

Krav:
Svenska och engelska i tal och skrift
Officepaketet – framförallt Powerpoint och Exel
Vara strukturerad, noggrann och service minded
Tidigare arbetslivserfarenhet från serviceyrket

Meriterande:
Arbetat som assistent tidigare
Kunskap inom SAP
Finska

Personliga egenskaper:
Vi söker en kommunikativ och självständig person som har ett stort intresse för service.
Eftersom att rollen innebär mycket intern kontakt ser vi att du som söker är strukturerad, noggrann och har god kommunikativ förmåga både internt och externt. Du arbetar självgående och är serviceinriktad, proaktiv och arbetar på ett professionellt sätt. Du är en problemlösare som vågar ta egna beslut.

Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: September enligt överrenskommelse
Omfattning: Heltid, Tillsvidare
Ort: Stockholm

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Sökord:
Manager assistent, Assistent, Chefsassistent, Assisterande, Receptionist, Chefsassistenter, Administrativ assistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 30 juni 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024