Manager Customer Service Operations hos ATG

Manager Customer Service Operations hos ATG

Arbetsbeskrivning

ATG växer och vi behöver bli fler! 

I en bransch där det händer väldigt mycket, väldigt fort behöver vi alltid ambitiösa, drivna och engagerade medarbetare som vill hänga med på resan mot att leverera världens bästa spelupplevelse. 

På ATG är våra medarbetare otroligt viktiga – de är till och med vår allra viktigaste tillgång. Vår ambition är att vara en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och vi arbetar aktivt med mångfald, jämställdhet och lika möjligheter. Här satsar vi på friska och nöjda medarbetare genom att bland annat erbjuda en företagstränare som arbetar heltid med vår hälsa och vårt välmående. Vi har dessutom flexibel arbetsplats och molnbaserade arbetsverktyg som möjliggör för bättre samarbeten mellan avdelningar. 

Vi söker nu en ny kollega till rollen som Manager Customer Service Operations!

Är du av åsikten att kunden alltid ska vara i fokus? Har du på ett framgångsrikt sätt lett ett förändringsarbete tidigare? Lockas du av möjligheten att skapa Sveriges bästa Kundservice? Då tror vi att du kan vara den vi söker!

Arbetsuppgifter
I rollen som Manager Customer Service Operations har du ett övergripande operativt ansvar för kundservice 1st line. Du kommer att ansvara för bemanning, schemaläggning, målstyrning, uppföljning, coachning och utveckling av medarbetare. Du har fullt personalansvar över ett team om 15 till 20 personer och är lönesättande chef. Ditt uppdrag innebär att jobba för att skapa en effektiv och högkvalitativ kundservice med kund i fokus. Du kommer därför att få möjlighet att jobba strategiskt med att skapa och driva arbetet för effektivisering av rutiner och processer.

Vem är du
Vi söker dig som motiveras av förändring och trivs i en roll där du får driva förändrings och utvecklingsarbete kopplat till kundservice framåt. Tjänsten kräver goda ledaregenskaper och kommunikationsförmåga, högt kundfokus och erfarenhet av att skapa tydliga processer och rutiner. Vi tror att du är van att hitta lösningar vid problem och trivs i en miljö där du får påverka och styra arbetssätt. Du behöver också gilla och få energi av att skapa egna förutsättningar för dig själv och teamet givet den fastslagna strategin. Vi söker en ledare som är ambitiös, ödmjuk, flexibel och positiv som är redo för att göra skillnad hos oss – är det dig vi beskriver?

Vi ser att du kommer med flera års erfarenhet från en liknande roll och därmed har arbetat med


• Att leverera förstklassig kundservice
• Ledarskap
• Förändringsledning

Om mig som rekryterande chef – Anna Markgren, Manager Customer Service
För mig är Kundservice hjärtat i organisationen. Jag gillar att vara där det är puls, dagarna är dynamiska och fokus ligger på att varje kund ska känna sig viktig. Det är vi som har örat mot rälsen, det är vi som är där det händer och det är VI tillsammans som skapar kundinteraktioner i världsklass. Jag förespråkar delaktighet, ansvar och att du ges rätt förutsättningar att lyckas. Viktigt för mig är ambition, ärlighet, engagemang och att vara stolt men aldrig riktigt nöjd. För mig är det viktigt att ha mål, vart ska vi och varför. Lika viktigt som att ha mål är det att fira när man når dom. 

Övrigt
Tjänsten är tillsvidare och på heltid, placerad på vårt kontor vid Solvalla. Om du har frågor om oss som företag, rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Alva Hellberg, Talent Acquisition Partner, på alva.hellberg@atg.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Observera att rekrytering sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Om ATG
I över 45 år har ATG verkat i hästsportens tjänst, där hela vårt överskott gått tillbaka till våra ägare, den svenska trav- och galoppsporten – det tänker vi fortsätta med. På den nya spelmarknaden ska ATG fortsatt vara hästnäringens motor och verka för en spelbransch som mår bättre imorgon än idag. Spelansvaret är, och förblir, vår absolut viktigaste hållbarhetsfråga. Vårt kundlöfte är att erbjuda våra kunder spännande spelupplevelser på ett schysst och smidigt sätt. I dag är vi närmare 350 personer som arbetar på ATG och vi behöver bli fler.

Förutom en inspirerande och engagerande arbetsmiljö erbjuder vi en heltidsanställd företagstränare, eget modernt gym med möjlighet att träna under arbetsdagen, och flexibla arbetstider.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Trav och Galopp
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2020
  • Ansök senast: 27 december 2020

Besöksadress

Hästsprotens Hus
None

Postadress

Hästsprotens Hus
Stockholm, 16189

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024