Manager, Customer Support - Infobric Equipment & Assets

Manager, Customer Support - Infobric Equipment & Assets

Arbetsbeskrivning

Vi är ett av Sveriges största SaaS-bolag somgenom innovativ teknik digitaliserar byggbranschen för att göra den säkrare, mer produktiv och mer hållbar. Hos oss blirdu en del av ett kreativtteam där du får utvecklas, ta dig an spännande utmaningar och samtidigt ha kul på vägen! Vi söker nu fler kollegorsom vill vara med på resan att digitalisera en av världens största branscheroch bidra till ett hållbart samhälle.
Infobric är en ledande leverantör av SaaS-lösningar som hjälper företag att optimera sina processer och förbättra effektiviteten. Inom affärsområdet Equipment & Assets digitaliserar och förenklar vi resurshanteringen av utrustning, maskiner, fordon och projekt för byggbranschen.Vi söker nu en engagerad och erfaren Support Manager för att leda vårt supportteam och säkerställa högsta kvalitet i vår kundsupport.
Det här kommer du att göra:
Du kommer att leda och utveckla vår Supportavdelning för att säkerställa att våra kunder får förstklassig hjälp via chatt, mail och telefon. Du ansvarar för att skapa och förbättra rutiner och processer inom avdelningen, genomföra utbildningar och skapa FAQ-material. Din roll inkluderar att digitalisera våra arbetssätt och säkerställa en effektiv supportprocess, med målet att höja kundnöjdheten och effektiviteten. Du leder ett team på cirka 8 personer, med stora möjligherter att växa inom företaget.

Vem är du?
Vi på Infobric är övertygade om att vi når störst framgång tillsammans. För att lyckas i rollen som Manager, Customer Support, behöver du ha erfarenhet av att leda en supportavdelning eller liknande roll, gärna inom SaaS-lösningar. Du har en stark teknisk förståelse och intresse för att lösa tekniska problem, samt bevisad förmåga att leda och motivera team och driva en avdelning mot uppsatta mål. Du är initiativrik, lösningsorienterad och trivs i en snabbföränderlig miljö.
Högst sannolikt är du en person som:
Har erfarenhet av att leda en supportavdelning eller liknande.
Har en stark teknisk förståelse och intresse för SaaS-lösningar.
Har utmärkt kommunikationsförmåga och kundfokus.
Är prestigelös och har förmåga att arbeta i en snabbföränderlig miljö.
Har en passion för ledarskap och utveckling av team.


Vad vierbjuder :
Tjänsten utgår från vårt kontor i Arboga.Du får..
Vara med och skapa förändring i en av världens största industrier
Möjlighet att växa och utvecklas i ett snabbväxande tech/SaaS-bolag som påbörjat sin internationella expansion
Möjlighet att arbeta med ett dynamiskt och engagerat team
En inspirerande arbetsmiljö med fokus på innovation och kundnöjdhet
Stort eget ansvar!
Företagsevent, after work, pingisturneringar och såklart mycket fika.Vi gillar att haroligt tillsammans!
Bra förmånspaket – vi tar hand om dig!

Så här söker du tjänsten
Är du den vi söker? Skicka ditt CV eller sökenkelt med din LinkedInprofil. Vi ser fram emot att höra från dig!Vi gör löpande urval ochtjänsten kan komma atttillsättas snabbtså vänta inte med att skicka in din ansökan!
Infobric är en arbetsgivare som främjar mångfald och lika möjligheter. Vi välkomnar ansökningar från alla kvalificerade kandidater oavsett bakgrund.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Infobric
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2024
  • Ansök senast: 29 januari 2025

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024