OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en
Manager Kundvård (MAK):
Du kommer att ensam bygga upp verksamheten och arbeta operativ till att börja med. Efterhand som avdelningen växer övergår rollen till att vara operativ och MAK.
Arbetsuppgifter:
Kundsupport: 2nd och 3rd line support. Ta emot samtal från kunder, värdera dessa efter prioritering. Åtgärda dessa pga prioritering. Engagera de personer som behövs för att lösa svårare problem. Kunna se mönster i återkommande problem och därigenom föreslå förbättringar. Ansvarig för interna CCB-möten. Återkopplingsansvarig.
Du skall därför kunna se möjligheter till merförsäljning/förbättringsförsäljning i samband med kundkontakter. Ditt ansvar är även att svara för upprätthållande av kundreferensgrupp tillsammans med vissa utvalda Key Account Manager.
Tillsammans med teknisk personal skall du också ta fram manualer och hålla dessa uppdaterade.
Du skall
- Vara med i utvecklandet av framtida supportverktyg.
- Vara med i framtagandet av Supportavtal.
- Utveckla processrutiner för avdelningen.
- Ta emot, hantera, effektuera avrop på existerande avtal/ produktbeställningar. Ta fram rutiner för denna hantering. Vara kontaktperson gentemot involverade partners och leverantörer.
- Vara med som rådgivare redan vid offertarbete samt kundmöte.
- Ska ingå i ledningsgruppen eller motsvarande grupp.
Vi erbjuder
- ett tydligt mandat från ledningen gentemot övriga bolaget.
- en generös budget för de att kunna skapa de verktyg och anställa de personer som behövs för att uppnå de höga mål som sätts.
Mål och resurser måste ha ett samband enligt Pilotfish!
För att passa hos oss bör du vara
- Serviceminded och ha ordningssinne
- Duktig administratör
- Positiv problemlösare
- Brobyggare
-Tekniskt intresserad och kunnig
Stämmer det här in på dig? Välkommen med Din ansökan!