OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Över 5 miljoner användare, 450 medarbetare och 9 kontor. Från Stockholm till Schmalkalden i centrala Tyskland. Vi är Skandinaviens ledande edtechföretag!
I över 35 år har vi gjort vardagen enklare för elever, föräldrar, lärare och skolledare. Tillsammans med våra användare utvecklar vi framtidens digitala lösningar för ett bättre lärande. Vi kombinerar teknisk kompetens med arbetslivserfarenhet från skolan, och tillsammans förändrar vi världen. Vill du också göra skillnad? Välkommen till oss!
Om rollen
I rollen som Manager of Delivery & Services hos oss på IST är du en central och viktig person där du får möjlighet att utveckla IST framåt tillsammans med dina kollegor. Ditt uppdrag är att utveckla vårt tjänsteutbud så att det via innovation och digital utveckling blir modernt, lättillgängligt och konkurrenskraftigt. Du möter våra kunder för att följa upp avtal och tjänster eller lösa utmaningar som kan uppstå. Du följer upp mål och KPI:er för att driva kvalitetsutveckling av både konsulttjänsten och organisationen. Genom ett engagerat ledarskap vägleder du dina medarbetare och får dem att utveckla sig i sina roller. I rollen ingår personalansvar, lönesamtal, budgetansvar och utvecklingssamtal.
En annan viktig del i rollen är att skapa förutsättningar för samarbete tillsammans med andra avdelningar inom IST, engagera dig i interna projekt tillsammans med kollegor från andra avdelningar för att vidareutveckla våra produkter och tjänster.
I rollen som Manager of Delivery & Services rapporterar du till Head of Delivery & Services. Placeringsort (hybrid).
Vem är du?
Vi tänker oss att du har tidigare ledarerfarenhet med personalansvar samt erfarenhet från projektledning i konsultbranschen. Du har förmodligen arbetat som konsult med digitala produkter. Du trivs med att ha kontakt med kunder och ger alltid god service, både när du mottar ris eller ros. Du är en ledare som vet vad du vill, som samtidigt arbetar tätt tillsammans med ditt team för att nå era gemensamma mål. Du är inlyssnande och involverar medarbetarna i processer när så behövs.
För att du ska trivas bra i rollen som Manager of Delivery & Services finns det några andra saker som vi också tror är viktiga, som att du:
- trivs med att kommunicera och samarbeta, både med kollegor och kunder
- klarar av att växla fokus och hantera flera arbetsuppgifter parallellt
- kan lyfta blicken och ta ett helhetsperspektiv
- behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Din ansökan
Vill du vara med och skapa framtidens digitala lösningar för ett bättre lärande? Sök redan idag men dock senast den 15 oktober. Vi återkopplar löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta antingen rekryterande chef Peter Håstlund; peter.hastlund@ist.com eller vår HR Business Partner Anders Thor; anders.thor@ist.com
Vi ser fram emot att höra från dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathilda Nilsson