OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en Team Manager som ska utveckla Sveriges bästa Säljsupport inom SME. Telenor är ett tillväxtbolag och är beroende av att våra säljkanaler har rätt förutsättningar i säljprocessen. Därför välkomnar vi medarbetare som är passionerade företagsaffären och drivs av att bidra till Telenors tillväxt.
Vad du kommer att göra
Som Team Manager för Retail Support kommer du leda och utveckla ett team inom vårt SME-segment. Vår ambition är att erbjuda marknadens bästa säljsupport och teamet arbetar för att hjälpa våra säljkanaler att maximera försäljningen av Telenors produkter och tjänster. Du är resultatansvarig rörande SLA, kundnöjdhet och effektivitet.
Vi arbetar idag med att utveckla vår Retailsupport och genom att skapa två team ser vi till att stärka kompetensen inom kritiska områden. Vi arbetar tillsammans med våra partners Sykes & Webhelp och agerar som en kundservice.
Rollen innebär:
* Ansvarig för att samla medarbetarinsikter och driva en förbättringsagenda i teamet
* Utveckla och coacha teamet och säkerställa medarbetares utveckling
* Planering och rekrytering för att säkerställa rätt bemanning
* I samverkan leda trafikstyrning och bemanningsoptimering
* Medlem i Kundservice SME ledningsgrupp
Vem du är
För att lyckas i denna roll är du en engagerad, nyfiken och drivande person. Du skapar långsiktiga relationer och gillar att arbeta tillsammans med andra. Du har tidigare ledarerfarenhet och det är meriterande om du har en bakgrund inom försäljning. God analytisk förmåga, ansvarstagande samt förändringsbenägen är andra viktiga egenskaper vi eftersöker.
Vi ser att du har:
* Ledarerfarenhet inom kundtjänst, detaljhandeln eller motsvarande serviceyrke
* Meriterande är även erfarenhet från försäljning
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson, sebastian.pehrson@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580