OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en driven ledare till vårt team som supporterar våra butiker och återförsäljare inom business to business. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som våga testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring.
Vad du kommer att göra
I rollen som Team Manager Retail Support kommer du att ingå i Customer Experience & Value Hub som möter våra kunder varje dag i telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att utveckla ett starkt team, som supporterar våra butiker och återförsäljare, med fokus på att leverera en kundupplevelse i världsklass. Vår ambition är att alltid överträffa kundens förväntningar när vi hanterar deras ärenden, avseende både kvalitet, effektivitet och ägandeskap. Du förväntas utveckla ett team som proaktivt erbjuder utökad service, baserat på en hög kompetens avseende Telenors produkter och tjänster.
En nyckel för att lyckas är ditt teams förmåga att definiera och hantera kundens problem, genom att identifiera rotorsaken, där ni antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adresserar den i organisationen. Du förväntas ge dina medarbetare möjlighet att utvecklas i sin roll, samt utöka deras kompetensområde och därmed förbättra uppdragets förutsättningar.
Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är resultatorienterad, förändringsbenägen och har en förmåga att utveckla vinnande team. Du har ett genuint intresse för medarbetarutveckling och trivs som bäst när du får utveckla en fantastisk kundupplevelse tillsammans med andra. Du har en inställning av att se möjligheter och att hela tiden själv vilja förbättras. Du har erfarenhet från att leda team och det är meriterande med erfarenhet inom försäljning och business to business.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: 31 januari
Placeringsort: Karlskrona.
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580