OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För Telenor kommer människan alltid först, och tekniken därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med dem och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig del av en stor, internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera en förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. Telenor är mitt i en digital transformation och därför söker vi innovativa medarbetare som tänker nytt, och utmanar oss, på sitt eget vis.
Nu välkomnar vi en stark och resultatinriktad ledare till vårt team inom B2B Delivery Coordination.
Vad du kommer att göra
Teamet Delivery Coordination arbetar med att samordna leveransen mot våra större B2B-kunder och har ett helhetsansvar för kundupplevelsen från inkommen beställning till driftsatt lösning. Det är ett brett spektrum av stakeholders i processen, såväl interna som externa, och teamet samarbetar löpande med flera olika personer vilket tillsammans med ett stort antal supportsystem och produkter samt tjänster driver komplexitet i processen. Teamet består idag av 12 medarbetare, fördelat på våra kontor i Stockholm och Karlskrona, varav många är seniora och har arbetat länge i sin roll.
Som ledare arbetar du med att motivera och coacha teamet och ansvara för att mäta och kontinuerligt förbättra kvaliteten på leveransen. Då vi är inne i en förändringsresa, där effektivisering och automatisering står högt på agendan, ansvarar du också för att identifiera och driva såväl nya arbetssätt som mindset.
Du ingår i ledningsgruppen för Business Delivery tillsammans med 3–4 andra ledare och i den rollen förväntas du aktivt bidra till att hela Business Delivery organisationen kontinuerligt förbättras och arbetar på ett framtidssäkrat sätt.
Vem du är
För att lyckas i rollen som Manager Delivery Co-ordination finns det några egenskaper och erfarenheter som vi tror är värdefulla och vi ser gärna att du har en eller flera av dessa:
* Leda, motivera och utveckla team
* Värdeskapande förändringsdrivare
* Resultatinriktad och datadriven
* Kundfokuserad och kommunikativ
* Kan kombinera strategiskt och operativt arbete
* Framtidsorienterad och innovativ
Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift är ett krav.
Vårt löfte
Nyckeln till Telenors framgång är våra medarbetare och vi arbetar aktivt för att alla ska trivas på arbetet. Vi är ett mänskligt företag som alltid vill bli bättre. Du välkomnas varmt in till ett stort team av skickliga och professionella kolleger och utöver det erbjuder vi även bland annat:
* Ett flexibelt arbetssätt – ta en paus och träna på lunchen, förlägg din arbetstid så du kan lämna/hämta barn på förskolan. Så länge du och dina kollegor kan leverera det ni ska så är friheten stor.
* Gedigna utbildningsprogram så att du som medarbetare löpande kan utvecklas inom olika områden och framtidssäkra din kompetens.
* Ett generöst hälsovårdspaket med exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sofie Gellin, sofie.gellin@telenor.se. Skicka inte ditt CV via mail då dessa inte kommer att utvärderas.
Sista ansökningsdag: 2022.10.10
Vi utvärderar ansökningar löpande och kommer arbeta snabbt när vi hittar rätt kandidat, så se till att söka idag!
Placeringsort: Stockholm alternativt Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580