OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig som vill vara med och sälja in, planera och genomföra större möten och events.
Elite Park Avenues konferens har sen tillbyggnationen och den stora renoveringen 2017 blivit en än mer attraktiv mötesplats. Företagsmöten, produktlanseringar, vetenskapliga kongresser, middagar och fester, stora som små använder vårt hotell. Vi söker nu ersättare till en av våra medarbetare som går vidare i karriären..
Tjänsten är en tillsvidaretjänst, heltidsanställning, till största del dagtid måndag-fredag men flexibilitet krävs utifrån kundens behov då du följer kunden hela vägen vilket kan innebära både tidig morgon och sen kväll vardag som helgdag. Stora som små möten är lika viktiga för oss och många av våra gäster är återkommande och förväntar sig en hög leveransnivå med stor flexibilitet.
Du som söker bör ha flera års erfarenhet av konferensarbete/projektledning. Du ska vara trygg med att kunna sälja in, fånga affären, förhandla och framförallt få ihop helheten så att gästens upplevelse blir riktigt bra. Själva genomförandet lämnar du vidare till kollegor som ansvarar för själva konferens- och food & beverage-driften, men behöver självfallet finnas till hands för såväl gäster som kollegor.
Vi sätter stor vikt vid din erfarenhet och förmåga att jobba i ett team. Viljan att rycka in där det behövs och även under stressade stunder hålla humöret och engagemanget uppe är centralt.
Tjänsten rapporterar till Ulrika Nordström, boknings- och konferenschef. För eventuella frågor kontakta Ulrika. ulrika.nordstrom@elite.se
Tjänsten ska tillträdas under hösten.
-
Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Micael Åman
Madeleine Eriksson
019 -15 69 12
Robert Grahn
Bianca Britten-Austin
1234
Ulrika Kjellgren
031-727 10 82
Jonas Franzén
0721 64 86 50
Sara Johansson
Helmut Schwabe
070-311 72 72
Lisa Darrell
Per-Gustaf Junger