OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett meriterande uppdrag med varierande arbetsuppgifter? Vill du ha arbeta halvtid med flexibla arbetstider? Har du god erfarenhet av kontorsadministration och lätt för olika system? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu erfaren administratör till ett variationsrikt uppdrag på en statlig myndighet. Myndigheten har sitt kontor i centrala Stockholm.
I den här utmanande administratörsrollen kommer du att underlätta för medarbetarna på förvaltningsenheten. Arbetsuppgifter ligger inom administration av enklare ekonomiuppgifter, arkivering/registratur samt andra administrativa arbetsuppgifter såsom konferensadministration, hantering av mötesbokningar och agendaföring. Vi tror att du är en systemvan administratör som är serviceinriktad och har lätt för att lära dig nya saker. Vidare tror vi att du är prestigelös, flexibel och har lätt för att anpassa dig till situationen. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning
- Tidigare erfarenhet av administration
- Gärna kunskaper inom ekonomi, registratur och system
- Meriterande med myndighetserfarenhet, dock ej ett krav
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9625JL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se