Mångfacetterad receptionist till Kärnhem

Arbetsbeskrivning

Om oss

Inpeople är en HRM partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder Rekrytering, Personaluthyrning, Personbedömning och övriga HR-tjänster inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och ca 100 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Om företaget

Kärnhem är ett projektutvecklingsbolag inriktat på nyproduktion av bostäder. Vi bygger grupphus- och flerbostadshusområden. Vår verksamhet finns etablerad från Stockholm till Malmö. Sedan april 2013 ingår vi i BWG Homes AS koncernen som i sin tur är ett dotterbolag till OBOS koncernen.

Dina arbetsuppgifter

Hos oss på Kärnhem är bästa service självklart, både externt och internt. Nu söker vi dig som verkligen brinner för service och vill hjälpa oss att bli ännu bättre. <br /><br />
Du ansvarar för att vår internservice fungerar på absolut bästa sätt. I stort sätt allt som rimligtvis sker på ett kontor ingår i dina arbetsuppgifter, t.ex. svara i växeln, hantera post, ta emot besök, beställa kontorsmateriel, ordna med fika och catering, vattna blommor och se till att det ser trevligt ut på kontoret. Du hanterar allt med våra resor som hotell, flyg, tåg och poolbilar. I tjänsten ingår även en del ekonomiska arbetsuppgifter såsom leverantörsreskontra och även vara behjälplig med övrig administration. <br /><br />
Placeringsort är Växjö.


Din profil

Vi söker dig med en servicepersonlighet utöver det vanliga. Du är prestigelös och tar dig med glädje an växelsamtal, posthantering, fikainköp och hotellbokningar. Du är en kollega, som precis som vi, ser värdet i ett väl fungerande kontor där alla uppgifter är lika viktiga. <br /><br />
Vi tror att du är en strukturerad och driven person som dessutom har erfarenhet av att hantera enklare ekonomiuppgifter. Du brinner för att ge service på högsta nivå, har lätt för att samarbeta och trivs när det är hög aktivitet. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom administration och/eller hotell och har arbetat med professionell service tidigare och förstår vad som krävs för att alltid ge bästa service. Att du tycker om att träffa kunder, samarbeta och älskar att ha många aktiviteter på gång samtidigt är en självklarhet. <br /><br />
Tjänsten är på heltid och start snarast. <br /><br />
Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag, dock senast 2015-05-17. <br /><br />
Läs mer och sök tjänsten på www.inpeople.se. <br /><br />
Ring gärna Josefin Gustavsson på 0470-74 00 80 om du har några frågor. <br /><br />
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 24 april 2015

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024