OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens söker för vår kunds räkning en administrativ assistent för att underlätta det dagliga arbetet på företaget. Vårt kundföretag är ett IT-konsult företag som sitter i trevliga lokaler i Kista. Företaget är ett teknikkonsultbolag som erbjuder tjänster inom mjukvaruutveckling, el/automation och energi. Dina arbetsuppgifter kommer att vara mångsidiga vilket kan innebära allt ifrån att hålla ordning och reda på kontoret till andra vanligt förekommande administrativa uppgifter som till exempel: -Fakturering -Hantera reseräkningar -Arbetsrättsliga uppgifter -Framtagning av säljmaterial -Skriva avtal -Dokumenthantering Övriga arbetsuppgifter kan vara att utveckla och uppdatera företagets hemsida, IT-system, policies och CRM-system. Krav på person: Du ska behärska Officeverktygen: Excel, Word och Powerpoint. Kan du även hantera andra verktyg som: Project, Visio, InDesign och Webdesign är det meriterande men inget krav. Vi tror att du är noggrann, flexibel och har en förmåga att se vad som behöver göras. Andra egenskaper som vår kund värdesätter är att du har en förmåga att arbeta självständigt och kan ta instruktioner. Det är ett extra plus om du har intresse för teknik på något plan. Start: Omgående/efter överrenskommelse Omfattning: Deltid Arbetstid: 4-8h/vecka Plats: Kista Lön: Fast timlön