OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och på lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Gillar du "att-göra-listor" och tycker om att ha koll framåt? Är du kreativ och duktig på att formulera dig i tal och skrift? Har du skinn på näsan och vågar bossa bossen?
Grattis, då är Du som klippt och skuren för jobbet som marknadsassistent hos en av våra kunder!
Vi söker dig som är kreativ och driven, som kommer med nya idéer som vågar fråga och ifrågasätta.
Som person är du utåtriktad och proaktiv och duktig på att samverka med andra. Du gillar att jobba i ett högt tempo med många olika arbetsuppgifter av skiftande karaktär och du har färdigheten att själv kunna disponera över dina uppgifter för att få arbetet gjort i tid.
Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift och en duktig användare av Officepaketet så som Word, Excel och Powerpoint. Du har lätt för att lära dig nya system och program och det är meriterande om du har erfarenhet och har arbetat i något av följande system: SharePoint, Apsis, Maconomy eller CRM.
Det är en fördel om du har utbildning inom ekonomi, teknik eller information eller motsvarande erfarenhet.
Företaget du kommer att jobba på är ett internationellt produktutvecklingsföretag med verksamhet i ett flertal länder runt om i världen och med ett antal kontor i Sverige och Norden.
Vad ingår i rollen som Marknadsassistent?
* Enklare personalfrågor
* Resebeställningar, till exempel resor, hyrbilar, kontorsmaterial mm
* Veckobrev och artiklar på vår internwebb
* Anordnande av marknadsevent och kontorsaktiviteter
* Annonser
* Allmän kontorsskötsel
* Hantera enklare ekonomiärenden så som leverantörsfakturor, fakturor, traktamenten, utlägg mm
Uppdraget är på 80% och startar i januari 2017 och förväntas pågå till och med januari 2018.
Vill Du vara med i processen?
Du söker tjänsten via länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Möllberg, 054-22 18 85,
Välkommen med din ansökan!