Manufacturing Engineer med erfarenhet av elektromekaniska lösningar, Sto...

Manufacturing Engineer med erfarenhet av elektromekaniska lösningar, Sto...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm / Remote
- Uppdragslängd: Ca. 5 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Inom en av kundens accesslösningar, har dem nu ett spännande uppdrag i rollen som Manufacturing Engineer. Rollen finns inom R&D teamet som ansvarar för HW, SW, FW utveckling samt produktion av ett antal centrala komponenter i accesslösningen.

Produktionen sker i samarbete med en leverantör, med koordinering från manufacturing teamet.

Arbetsuppgifter:

- Design av produktions-setup och test system
- Koordinera med leverantören runt produktions- och kvalitetsfrågor
- Utveckla utrustning/sätta samman utrustning för produktionstestmiljöer
- Hantera returer (initial analys och därefter samarbete med HW expert)
- Supporta certifieringsarbete
- Supporta projekt i tidiga faser för att förbereda för produktion
- Supporta och samarbeta med inköp


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Industrialiserings- och tillverkningsbakgrund inom elektromekanik, med ”hands on” erfarenhet (tex hantering/felsökning av returer)
- “Hands on” erfarenhet av elektromekaniska lösningar (elektronik erfarenhet är ett baskrav)
- Vilja och inneha intresse att jobba med teknisk utrustning hands-on.
- Erfarenhet från nära samarbete med produktionsenhet, inklusive bygga tillit i relationer och ha förmåga att påverka way of working tillsammans med leverantörer.
- Ett öppet och transparent förhållningssätt gällande status och hinder i arbetet .
- En ”can do” attityd med ambitionen att lösa problem som uppstår.
- En analytisk förmåga att komma med förslag om förbättringar för både produkterna och sättet kunden arbetar på.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


20 november 2024

19 november 2024

19 november 2024

19 november 2024