Maries Puts & Städ söker affärsområdeschef🚀

Arbetsbeskrivning

Vi på maries.se söker affärsområdeschef för privata kunder i hela Storstockholm. En doer som med full närvaro dagligen arbetar på ett inkluderande sätt för att alla kugghjul i fabriken ska snurra för såväl medarbetare som kunder. Vi söker en driven chef som ska ansvara för samspelet mellan personal, ekonomi och kunder. Tillsammans jobbar vi med värdeorden ansvar, bemötande och kvalite för att alla ska känna sig 100% trygga, i ett glädjefyllt arbete med ren känsla.

Maries

Vi på marie.se (https://www.maries.se/) arbetar för att skapa rena och fräscha miljöer för både privata hem, företag och fastigheter i Stockholmsområdet. Vi erbjuder städning i alla former, på abonnemang, avtal eller vid enstaka tillfällen. Vårt mål är att ge våra kunder en enklare och trivsammare vardag, vilket vi gjort sedan 1991. Vår tillväxt utsträcker sig över hela landet, vi ingår i den större koncernen städarna, som vi är en del av sedan 2020. Maries Puts och städ representerar Stockholm i städerna där du tillsammans med VD kommer att ha ansvar för det största bolaget inom städarna. Tillsammans med städarna har vi visionen att bli det självklara valet, för att alltid hålla det rent, enkelt och naturligt⭐️.

Vi erbjuder



-Friskvårdsbidrag

-Komptid





-Kollektivavtal





-Regelbundna utbildningar





-Utvecklingsmöjlighet





-Regelbundna uppföljningar



Strategi

Du trivs i ett strukturerad arbete mot högt uppsatta mål inom bland annat budget och prognos för utfall. Månadsvis säkerställer du att budgetmålen följs och att arbetsmiljöarbetet efterlevs. Du tar beslut inom budgetramarna och säkerhetställer funktionsansvar i ett analytiskt tänk. Du får det operativa arbetet att flyta på, men förstår vikten av det strategiska och långsiktiga arbetet likaväl. Det innebär att du alltid ligger steget före, blickar framåt och ständigt arbetar för att finna nya arbetssätt och lösningar på olika förbättringsområden.

Personal

Du kommer bli närmsta ledare för en grupp på 15 personer som är arbetsledare inom hemstäd, fönsterputs, flytt och storstäd samt kundsupport. På ett inspirerande, rättvist och organiserat sätt ska du se till att alla medarbetare trivs på sin arbetsplats, vet vad de ska göra och mår bra. Att arbete med människor kommer naturligt för dig i form av veckovisa uppföljningar, medarbetarsamtal och lönesamtal. Ett jobb där vi jobbar med människor för människor innebär en vardag där du skapar relationer i ett motiverande arbetssätt. Du finns alltid tillgänglig, lyssnar in och ger snabb återkoppling. Månadsvis träffar du även VD:ar från resterande bolag i Städarna-koncernen för att samla information, följa upp olika processer och utvecklingsarbeten. Med tillväxt innebär även kvalitativ personalansvar för rekrytering av nya roller i kontoret, uppföljning av behov på fältet och proaktivt arbeta av frisknärvaro.

Kunder

Att öka försäljning är något du brinner för och stödjer medarbetare i kundmötet. Du har nära relation till teamledaren inom kundsupport som har grupp på sju personer inom kundtjänst. Dina ideer inom försäljning är en förutsättning för tillväxt och mersälj där du föreslår säljkampanjer. Som chef förstår du kundens önskemål likaså personalens förutsättning inom bland annat schemaläggning och städmaterial.

Kompetenskrav 💪

-Ledarskapsutbildning



-B-körkort

-Rekrytering

-Försäljning



-Ledarskap



-PRYL/SRY



-Presentationsteknik



Hur upplever du jobbet som affärsområdeschef på Maries?

Att jobba med människor är min grej, en bra relation till mina medarbetare bidrar till att jag upplever att jag gör mitt jobb 100%, jag förstår mina medarbetare. Jag kan påverka och hjälpa till att människor får ett bättre liv, som sedan kämpar på Maries.”

- Ingrida Bakalec affärsområdeschef

Du utgår från vårt kontor som är beläget i södra Stockholm. Tjänsten är på heltidsbasis med start i december för ett vikariat uppemot 9 månader. Rekrytering sker löpande💙💛.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Städarna Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2022
  • Ansök senast: 12 februari 2023

Postadress

Kristinagatan 21
Norrköping, 60226

Liknande jobb


22 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

20 november 2024