Market and Logistic Coordinator

Market and Logistic Coordinator

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation Har du tidigare erfarenhet inom kundservice och vill göra en insatts i ett stort bolag? För vår kunds räkning, söker vi nu en Market and Logistic Coordinator till deras kontor i Mjölby! Detta är ett konsultuppdrag via Unik Resurs på ca 6 månader med god möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som Market and Logistic Coordinator på Toyota kommer du att arbeta med:
· Kontakt med kund via mail och telefon framförallt på engelska
· Få bra kunskap om orderprocessen · Skapa relationer över hela världen · Får ett stort internt kontaktnät · Sätta sig in i kunders situation och föra deras talan
I rollen som Market and Logistic Coordinator hos vår Customer support har du kundkontakt över hela världen med säljbolag/independent och distributörer. Det innebär att man måste vara serviceinriktad och ha en vilja att bygga relationer för att få orderprocessen att flyta på bra. Man är kundens röst in i företaget, då vi alltid försöker lyfta kundernas behov. Nu söker vi en medarbetare som främst kommer supportera den europeiska marknaden. Ett arbete som innehåller daglig puls med fokus på att supportera våra säljbolag/independent, men också många ärenden där man måste sätta sig in i en process, ta hjälp från andra interna avdelningar här på företaget för att skapa sig en förståelse för olika processer mellan order till leverans. Arbetet innebär att du tillsammans med din kollegor ska kunna supportera kunden på bästa möjliga sätt inom rimlig tid.

Din profil
· Kundorienterad, driven och noggrann · Kunna arbeta i grupp och individuellt· Kunna ha många bollar i luften· Mycket goda kunskaper i Engelska tal och skrift· Goda kunskaper i Outlook, Excel, E1 samt Asset, T-Order är meriterande

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Alexandra Linder och nås på 070 -410 63 96 eller på alexandra.linder@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024