Market Research Manager

Arbetsbeskrivning

Market Research Manager till Konsument- och Marknadsanalys Avdelningen Konsument- och Marknadsanalys har som huvuduppgift att bidra med ökad konsumentinsikt för Procordia Food och även fungera som bollplank/internkonsult i frågor som rör konsumentinsikt och marknads-analyser. Till vår avdelning Konsument- och Marknadsanalys, Marknadsavdelningen söker vi nu en vikarie för Anne Hägglund under hennes föräldraledighet. Vikariatet är under perioden 2007-04-01 - 2008-06-30. Huvudarbetsuppgifter: Ansvara för budget och hantering av kontinuerliga undersökningar (trackingundersökningar, koncepttester och ACNielsen Scantrack) Övergripande ansvar för alla typer av ad hoc marknadsunder-sökningar samt kontakten med leverantörerna. Ansvara för administrativa ärenden tillhörande avdelningen, såsom fakturahantering och publicering av material på intranätet. Kandidaten Vi söker dig som är civilekonom, gärna med marknadsföringsinriktning och som har flerårig erfarenhet av att lägga upp och arbeta med marknadsundersökningar. Vana vid att arbeta med flera olika projekt samtidigt är meriterande. Som person vill vi att du har god analytisk förmåga och självdisciplin. Vidare vill vi att du är en såväl serviceinriktad som handlingsorienterad person som trivs i ett högt tempo där det ställs krav på både kreativitet, struktur och att ha en god problemlösningsförmåga. Det är också viktigt att du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Lund
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 5 februari 2007
  • Ansök senast: 15 februari 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010