OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Neoventa är Medtech-bolaget som erbjuder innovativa fosterövervakningslösningar och tjänster som förbättrar förlossningsvården. Resultatet blir att färre barn föds med syrebrist och att trygga förlossningar blir möjliga för fler kvinnor. På Neoventa brinner medarbetarna för sin produkt och det mervärde som den ger – A better start in life!
Nu söker Neoventa en serviceminded och prestigelös Marketing Assistant som kommer bidra till företagets lönsamhet och tillväxt genom att stödja kollegor, kunder, distributörer, dotterbolag, säljteam och ledning på bästa möjliga sätt. Rollen är bred där du ena dagen kan sitta och uppdatera hemsidan, den andra skicka ut licenser till kursdeltagare och den tredje ta fram material till företagets nyhetsbrev.
Arbetsuppgifter:
Uppdatering av marknadsmaterial i linje med företagets grafiska profil
Administration av företagets e-learning som är byggd i Moodle
Administration gällande Neoventas externa utbildningar såsom publicering av kurser på webben, hantering av anmälningar, välkomstmejl, certifikat samt agera värd i Zoom webinarmodul där kurserna hålls. Uppföljning av kundnöjdhet via enkätutskick. Uppdatering av kursmaterial samt kontakt med leverantörer
Lägga in översättningar av både trycksaker och enkäter, skicka ut certifikat samt e-learning licenser
Lokalbokning samt bokning av resa och logi vid både utbildningar och konferenser
Kvalitetssäkra lokaler inför fysiska utbildningar, detta kan innebära resor även utanför Sverige
Uppladdning av kontakter i CRM-systemet
Uppdateringar på webben
Agera support vid kongressdeltagande (anmälan, montermaterial, genomförande mm)
Framtagande av PowerPoints samt rapporter och övrigt material inför både interna och externa möten
Editering av filmer för webb och social media.
Vi söker dig som:
Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område
Har tidigare erfarenhet av en administrativ och serviceinriktad roll
Har obehindrade kunskaper på engelska och svenska, då du dagligen kommer kommunicera på båda språken i både tal och skrift.
Besitter en mycket god dator och systemvana då en stor del av rollen kommer ske administrativt i diverse affärssystem
Har grundläggande kunskaper i InDesign, Photoshop samt Officepaketet.
Meriterande om du tidigare arbetat inom Medtech, har kunskaper i Moodle CMS Wordpress, Surveymonkey, Adobe Premiere Pro eller Hubspot.
Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan!
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Neoventa med Moveup Consulting.
Vid frågor gällande tjänsten kontakta rekryteringskonsult Jelena Dogas på telefon 0700278612 eller via mail på jelena.dogas@moveup.se
Vänligen skicka din ansökan i form av CV samt personligt brev till
jelena.dogas@moveup.se
Genom att skicka din ansökan ger du också ditt samtycke till att vi lagrar dina personuppgifter, inklusive CV & personligt brev samt att vi äger rättigheten att dela dessa uppgifter med tredje part (vår uppdragsgivare).
Samtycket kan du återkalla när du vill.