OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du konsult, nyutexaminerad eller i behov av deltidstjänst och har erfarenhet inom marknadsföring och sociala medier. Då kan det vara dig vi söker!
Vi på Upzone söker dig som kan ta sig an rollen som vår Marketing Coordinator. Rollen innefattar bland annat ansvar över planeringen för Upzones sociala medier, skapa grafiskt material, storytelling och branding för företaget överlag.
Vi söker dig som är kreativ, nyskapande och noggrann. Som kan skriva säljande texter och är duktig på grafisk design. Vi gillar innovativa medarbetare som tänker nytt och kan hantera snabba förändringar och ett högt tempo.
Arbetsuppgifterna kan bland annat bestå av att skapa material till annonser och broschyrer, skriva och publicera inlägg på våra sociala medier samt skriva kreativa texter till hemsidan. I tjänsten ingår också att hålla tät dialog med destinationsbolag samt olika rekommendationssidor online. Det blir också du som lägger upp den strategiska planeringen framåt, skapar målsättningar och följer upp samt analyserar resultat.
Tjänsten kräver att du kan arbeta med:
- InDesign
- Facebook Business
- Mailchimp (eller motsvarande tjänst)
- Canva
- Google My Business
- Tripadvisor
- Wordpress
Meriterande om du även kan arbeta med:
- LinkedIn
- Photoshop
- Facebook Ads
- Google Adwords
- Foto och film
- Google Analytics
Tjänsten omfattar ca 3-4 arbetsdagar i veckan, men detta kan komma att variera. Vi lägger upp ett schema utefter vad som passar dig och oss bäst.
Rekrytering sker löpande.