OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt sälj- och marknadsteam söker vi nu dig som med kreativitet och kompetens kan driva och utveckla vår marknadskommunikation, för att ytterligare utveckla och stärka 7A’s varumärke.
Om oss
7A driver i dag fyra mötesanläggningar i centrala Stockholm, och erbjuder allt från privata kontor och coworking-lounger till konferens- och eventlokaler. Som en del av 7A blir du en viktig del i att leverera på vår vision - ”en upplevelse utöver det förväntade”. Vårt mål är skapa mötesplatser där människor och företag kan växa. Vi vill också vara en arbetsplats där du som medarbetare ska ha bästa förutsättningar för att känna högt engagemang och tycka att det är kul att gå till jobbet. Vill du veta mer om vad vi gör finns all information här. (https://7a.se/)
Om tjänsten
Som marknadskoordinator kommer du att arbeta brett och med varierande arbetsuppgifter. Du har många olika kontaktytor både i och utanför 7A, vilket kräver att du gillar mötet med människor och att odla kontakter. Några exempel på vad som ingår i rollen:
- Planera och skapa kanal anpassat text- och bild content för våra kommunikations- och marknadskanaler, allt från nyhetsbrev till sociala medier och boknings-/förmedlingssajter
- Projektleda och genomföra olika former av interna och externa marknadsevent
- Vara i händelsernas centrum, dvs fotografera/filma och i text dokumentera vid olika former av evenemang, (kan även inkludera visst kvälls- och helgarbete)
- Skapa material i form av bild/film/text för kampanjer och diverse säljmaterial
- Ta fram och uppdatera säljmaterial
- Hålla dig uppdaterad om trender och marknaden i stort, för att skapa content som är aktuellt och intressant
Om dig
För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du:
- Har mycket god kunskap och stort intresse för att skapa innehåll i sociala medier och en konstant nyfikenhet på den digitala utvecklingen
- Arbetar lika bra i team som självständigt
- Är en proaktiv doer som tar egna initiativ
- Är en kreativ storyteller med förmåga att väcka intresse hos varierande målgrupper
- Har ett öga för foto, design, färg och form
- Är en proaktiv ”doer” som arbetar strukturerat och har förmåga att leda och prioritera ditt eget arbete
- Är väl insatt i Stockholm som destination
- Talar och skriver flytande svenska och engelska
Vad har du med dig?
- Utbildning inom marknad-/kommunikation motsvarande högskola/yrkeshögskola
- Erfarenhet av att arbeta i Adobe Creative Suite (InDesign, Photoshop, Illustrator)
- Erfarenhet av att jobba i WordPress samt skapande av nyhetsbrev
- Erfarenhet av Google Analytics
- Minst 1 års erfarenhet från liknande position
Vi erbjuder…
- gemenskap och härliga kollegor med hög professionalitet och stort engagemang
- arbetsplats(er) mitt i centrala Stockholm
- generöst friskvårdsbidrag och roliga aktiviteter under året
Anställningsform och villkor
Tjänsten är tillsvidareanställning 100%, efter provanställning. Fast månadslön efter överenskommelse och arbetsvillkor utifrån kollektivavtal (Visita/Unionen).
Sista ansökningsdag 11 september. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så vänta inte med din ansökan!
Har du frågor om tjänsten, kontakta Louise Bjurenvall, Head of Sales & Marketing: louise.bjurenvall@7a.se, telefon +46 70 319 92 50
Har du frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Eva Bloch, Head of People & Culture, eva@7a.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Eva Bloch
0703425722