OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 6500 anställda, varav 300 i Sverige. Vi är inne i en spännande tillväxtresa och expanderar vår marknadsavdelning. Nu söker vi en Marketing Manager.
Som Marketing Manager har du en viktig roll i att bidra till vår försäljning i Sverige genom att bygga varumärke och generera affärsmöjligheter till vår säljorganisation. Du leder det dagliga arbetet inom marknadsorganisationen och har personalansvar för de två medarbetarna på marknadsavdelningen. Du rapporterar till Head of Marketing som är ditt bollplank och stöd.
I arbetsuppgifterna ingår
Leda och prioritera arbetet på marknadsavdelningen
Initiera marknadsaktiviteter riktade till våra olika målgrupper
Bidra i det kreativa marknadsarbetet i samarbete med ditt team
Mäta, följa upp och säkerställa god leadsgenerering
Bygga relationer med olika stakeholders internt som t ex våra säljare, konsultchefer och nordiska marknadskollegor.
Ansvara för kund- och NPS-undersökningar
Ta fram budget och marknadsplaner i samarbete med Head of Marketing
Vad vi söker
Vi söker dig som har arbetat ett par år som Marketing Manager eller dig som är mycket hungrig och redo att ta dig an rollen. Du har stor vana vid att arbeta med B2B och leadsgenerering samt har testat på olika roller inom marknadsföring. Som person är du resultatinriktad och vill se effekten av ditt och teamets arbete. Du är duktig på kommunikation i skrift och behärskar svenska helt flytande.
För att lyckas i rollen behöver du känna ägarskap, ta egna initiativ, vara beslutsmässig och inte vara rädd för att göra din röst hörd. Du behöver vara beredd på att arbeta både kreativt och hands-on där det mest behövs i teamet.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder ett utvecklande arbete i en miljö där det händer mycket och där vi trivs tillsammans och hjälps åt. Du får arbeta i en resultatinriktad marknadsfunktion som har ett tätt samarbete med våra säljare och vi ser oss som ett team. Vi har en stor europeisk marknadsorganisation med många specialister som du kommer samarbeta med regelbundet i olika forum.
Azets är ett modernt, väletablerat företag som värnar om work life balance för våra
medarbetare. Vi arbetar enligt konceptet Smarter Working, vilket innebär att våra medarbetare har möjlighet att fördela arbetet mellan kontoret och hemmet. Vi utbildar också alla våra medarbetare i personligt ledarskap och har en sund företagskultur. Placering kommer vara i våra fina lokaler i Solna Business Park.
Tjänsten är en tillsvidareanställning. Vi ser fram emot din ansökan i form av CV tillsammans med ett personligt brev på svenska. Senaste ansökningsdatum är 18 mars, men vi kallar till intervjuer löpande före dess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046