OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hur förmedlar vi vårt budskap på bästa sätt? Vilken tonalitet ska vi ha mot våra mottagare? Hur positionerar vi oss på marknaden? Är det frågor som du vill arbeta med? Say no more! Ansök då till tjänsten som Marketing Manager till Pinteg i Lund.
Vi letar efter dig som är målmedveten och engagerad och vill arbeta med strategiska samt operativa marknadsföringsområden. Du kommer vara med och utveckla den strategiska marknadsföringsplanen för Pinteg och dess produkt Fairity, för att sedan leda arbetet att operativt implementera den.
Pinteg befinner sig i en spännande fas och har stora planer för framtiden här får du möjlighet att vara med på resan!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Utveckla och implementera marknadsföringsstrategier och marknadsföringsplaner i nära dialog med bolagets VD.
Ansvara över bolagets kommunikationskanaler såsom hemsida, SoMe kanaler, events och PR
Skapa content, driva implementering och göra analys/uppföljning.
För att lyckas med dessa arbetsuppgifter krävs det att du är en fena på att skapa medvetenhet, att skriva, redigera samt förstärka innehåll som utbildar och inspirerar. Vi ser gärna att du har studerat en utbildning inom marknadsföring/kommunikation eller dylikt, har erfarenhet av InDesign, Photoshop samt har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare.
Du är:
Tydlig och kreativ i din kommunikation.
Strategisk och utvecklingsorienterad.
Nyfiken, noggrann och orädd för att testa nya idéer.
Om Pinteg:
"Founded in January 2020 in Lund Sweden, the company is a Legal-Tech company caring about correct handling of personal data, for both individuals and businesses. We believe in new solutions in the personal data privacy field in order to build transparency and trust, and by that contribute to a sustainable society."
Pinteg erbjuder en miljö där det finns stora utrymmen för personlig utveckling. De värdesätter initiativ och just ditt bidrag kan vara med och göra skillnad. Du kommer få möjligheten att arbeta med motiverade medarbetare i en atmosfär som skapar stor kreativitet och innovation.
Övrigt:
Omfattning: 100%.
Startdatum: Januari 2023.
Placering: Lund, möjlighet till delvis distansarbete finns.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Det här är ett konsultuppdrag vilket betyder att du kommer vara anställd via Academic Solutions, alla frågor gällande denna rekrytering går därför uteslutande genom Academic Solutions. Uppdraget sträcker sig under tre månader med möjlighet till förlängning.
Hos oss erbjuds du en anställning hos ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, vilket innebär stor trygghet då du omfattas av bemanningsföretagen Almegas kollektivavtal. Som anställd på Academic Solutions erbjuds du förmåner som t.ex. tjänstepension, försäkringar, semester och föräldralön.
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta: julia.collijn@academicsolutions.com
Vi ser fram emot din ansökan!