OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
Arbetsuppgifter
PURPOSE OF THE JOB
Support the marketing team with administrative tasks and projects
Proactively look for improvements and development areas, find solutions for daily work tasks.
Support and educate colleagues in Samsung systems and processes
Work in N-ERP, Deal Portal, BQMS, Excel, Power point and SELMS+
Manage and operate all of things that is related with SIM card for network test
GDPR work
POSITION IN ORGANISATION
Corporate Marketing Director
Marketing Support Manager
Marketing Support CE
KEY ACCOUNTABILITIES
Be responsible for creation plan proposals for marketing department
Daily follow up via tracker.
Support for new Marketing system.
Educate colleagues in systems and processes related to Marketing support
Creating FOC donation and sample requests, redemption request
Delivery confirmation coordination (between SSC AP and Marketing/Sales)
Secure invoices are booked
Management of all SIM Cards of each country and each operator for network test (purchasing/feature changing/lost and broken/ lease/return)
Operating the SIM Card management system
Making the billing data of all SIM Cards((international/national)voice/(international/national)data/supplementary service)
Responsible for GDPR report from Legal department
JOB SCOPE
Approve PP in Knox portal.
Change/increase/decrease PP for BQMS/FOC/COOP
Monitoring plan proposal creation and changes
Create Purchase Orders (PO)
Create BQMS request for Cost Center
Open EO Items monitoring
Monitoring EO balance
Support and educate Project Owner for SAP,BQMS, Muscot , Delivery confirmation and invoices and various questions
Be responsible for Delivery confirmation coordination
Answer questions regarding invoices from project owners, SSC AP / Procurement
Support Vendors with various questions
Create agreement in SELMS+
Create all FOC request
Din profil
QUALIFICATIONS REQUIRED
Upper secondary school (gymnasial) or equivalent
Financial education
Excel, Word – Office
System knowledge
EXPERIENCE
Work in a similar environment and tasks
SKILLS & ATTRIBUTES
Good verbal and written communication skills
Flexible, logically minded and tolerant with problem solving skills
Great English and Swedish skills both verbally and writing
Good in cooperating
Skills in Excel
Financial understanding
Note:
This job description summarizes the main aspects of the job, but does not cover all the duties that the job holder may be required to perform. This document is intended to enhance understanding between the Manager and the employee and may be changed/amended as the job/business needs require.