OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Om företaget:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag med fokus på Next Gen Professionals. Vi erbjuder jobb till talanger i början av karriären och vi hjälper företag att hitta nya medarbetare. Med närvaro i hela Sverige hjälper vi både små och stora företag att hitta rätt kompetens. När vi är framgångsrika får människor jobb och företag stärks genom kompetens. I dag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige.
Bravura vill vara en attraktiv arbetsplats för dig som är målinriktad och har en ambition om att ständigt utvecklas. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och eget ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att glädje och gemenskap genererar resultat. Läs gärna mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida!
Arbetsuppgifter:
I rollen som marknadsassistent är din huvudsakliga arbetsuppgift att arbeta med och agera på inkommande förfrågningar och beställningar från organisationen. Primära arbetsuppgifter är att hjälpa till med presentationer och kommunikation samt underhålla mallar för presentationsmaterial. Du kommer framför allt arbeta med att skapa presentationsmaterial i Powerpoint samt göra bildredigering och layout i Adobe-programmen. Därtill arbetar du även med att göra löpande uppdateringar på våra sociala medier såsom LinkedIn, Facebook och Twitter.
Tjänsten är på deltid där du förväntas arbeta 1-2 dagar i veckan. Dagar och arbetstider bestäms enligt överenskommelse med Bravuras Marketing Manager. Jobbet kan på sikt skötas remote, men inledningsvis sker en del onboarding och utbildning på något av Bravuras kontor.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Pågående eftergymnasial utbildning med marknadsinriktning, minst 1 år kvar av studier
• Goda kunskaper PowerPoint eller motsvarande
• Behärskar Adobe-program som Photoshop och InDesign
• Arbeta med layout utifrån en grafisk manual
Vi söker dig som är självgående i din roll och kan arbete fritt inom ramen för befintlig grafisk profil. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att de blir slutförda i tid. Då du i rollen hanterar inkommande förfrågningar från olika delar av organisationen är det viktig att du trivs i en stöttande roll där du ger service till andra. Då kommunikation är en stor del av din roll ser vi även är det viktigt att du har lätt för att uttrycka dig väl i såväl tal som skrift.
Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Remote
Lön: Timlön
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Marketing Support, marknadsassistent, marknad, PowerPoint, Adobe,Photoshop, InDesign, #joinbravura, deltidsjobb, extrajobb, remote, student
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund