Marketing Support till Samsung

Arbetsbeskrivning

Hallå där alla serviceproffs med administrativ vana! 👋🏽

Nu söker vi dig som vill arbeta i en spännande roll hos Samsung - en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas och arbeta i en varierad roll med breda kontaktytor!

Om rollen

Rollen är bred och varierad och perfekt för dig som är social och strukturerad.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Att stötta marknadsteamet med administrativa projekt

- Att arbeta proaktivt med förbättringsprojekt

- Att supportera och utbilda kollegor i Samsungs processer och system

- Att skapa och upprätta inköpsorder

- Att hantera och supportera ärenden som rör fakturering

Om dig

Vi söker dig som är servicevan och noggrann. Du kommer att arbeta mycket i affärssystem så vi ser att du har en god systemvana. Som person är du lösningsfokuserad, strukturerad och ansvarstagande. Du tycker om att arbeta brett och varierat och kan prioritera när det behövs. Vi ser gärna att du är flexibel, prestigelös och proaktiv. Din tidigare erfarenhet inkluderar troligtvis en liknande roll, där du arbetat koordinerande och med både administration och support.

Kvalifikationer

- Erfarenhet från liknande roll, service och/eller administration

- God system- och datorvana

- Flytande i svenska och engelska

Arbetstider, omfattning och placering

Det här är ett konsultuppdrag på 2 år där du är anställd konsult via Hero med goda förmåner, bland annat kollektivavtal, 6 veckor semester och friskvård. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan 08-17. Samsung har fina lokaler och ett kontor placerat i Kista.

Hur söker du?

Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka in CV och personligt brev där du beskriver vad som driver dig och när du bäst kommer till din rätt på jobbet. För att ge alla samma chans att få visa sin lämplighet använder vi etablerade arbetspsykologiska tester och casetester i vår rekrytering. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 16 juli 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024