Marketing Support till välkänt techföretag!

Marketing Support till välkänt techföretag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Marketing Support till vår kund i Kista! Du som medarbetare som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Vi söker dig som gillar att samarbeta då du kommer att arbeta i företagets Corporate marketing team.

Konsultuppdraget är med start 15 augusti och sträcker sig två år. Tjänsten är på heltid och rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt. Är du rätt person? Välkommen att skicka in din ansökan!


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Handlägga interna inköpsförfrågningar
- Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt
- Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas.


Vem är du?
Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet. Du har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet, och goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen. Vi ser gärna att du har har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och god kommunikativ förmåga. Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk.

Som person är du service minded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framförallt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Ansökningar kommer att granskas löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen att skicka in din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2022
  • Ansök senast: 20 juli 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Taktiska inköpare till Boliden

Taktiska inköpare till Boliden

20 december 2024

Internship in Purchasing

Internship in Purchasing

12 december 2024

1 oktober 2024