OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Marknads administratör ansvarar du för att bistå Julas centrala marknadsavdelning med olika koordineringsuppgifter och administrativt arbete kopplat till marknadsavdelningens uppgifter och ansvar.
Det här gör man som Marknads administratör
Som Marknads administratör kommer du att bistå Marknadsavdelningen med olika koordineringsuppdrag och administrationsarbete. Rollen ansvarar för att administrera marknadsaktivitetsplanen med planerade och oplanerade aktiviteter samt att hjälpa till med att ta fram briefer till dessa. Även att skriva protokoll från olika möten ingår i tjänsten.
Som Marknads administratör kommer du även att ha en bred roll där du kommer vara en supporterande roll för övriga kollegor i marknadsteamet för att underlätta och effektivisera uppgifter som marknad ansvarar för i arbetsprocessen.
Du kommer även att vara marknadsavdelningens superuser för vårt Intranät samt att vara en resurs inom fakturakontroll och budgetuppföljning.
Arbetet består även i koordinering och avtalshanterare kopplat till våra sponsorsamarbeten.
Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som har gymnasieutbildning gärna inom marknadsföring eller företagsekonomi. Du som söker har minst 3 års erfarenhet av liknande arbete och har mycket goda kunskaper i Excel.
Det här är du som person
Du är en genuin lagspelare med utpräglat ordningssinne som drivs av att leverera ditt arbete med hög kvalitet. Du är både serviceinriktad och hjälpsam, och tycker om när det är många saker som händer samtidigt.Du har god förmåga att prioritera ditt arbete och reagerar snabbt på ändrade förhållanden samtidigt som du är en strukturerad, noggrann och välorganiserad person.
Bra att veta
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Placering på Julas huvudkontor i Skara. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.
Så här söker du
Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt.
Sista ansökningsdag för tjänsten är den 29.2.2020
Kontaktpersoner på detta företaget
Stina Kihlén
Kristina Jernhem
Pia Hermansson
Lisa Hektor
Linda Ljungmark
HR-avdelningen
0511-246 00
Annamaria Kaminsky
0511-246 00
Olle Mikkelsen
0703-37 44 05
Johan Carlberg
0702-960480
Niclas Ottosson
0511-24600