OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Holistica Omsorg
Vi erbjuder personlig assistans över hela Sverige och en personlig hemtjänst i vissa kommuner i Sverige. Vår ambition är inte att bli störst, utan vår ambition är att bli bäst inom våra verksamhetsområden.
Vårt arbetssätt och arbetsmetoder grundas utifrån ett holistiskt synsätt där vi alltid har en helhetssyn över våra kunders omsorg. För oss är det viktigt att alla människor har rätt att bli hörda och lyssnade till, därför sätter vi alltid kunden i centrum.
Om tjänsten
Vi är i en expansionsfas och söker nu en affärsutvecklare som vill ingå i verksamhetens ledning och ansvara för utvecklingen av vårt verksamhetsområde, Personlig Assistans. Det är ett spännande uppdrag och en nytillsatt tjänst som erbjuder många omväxlande arbetsuppgifter. Du kommer att ha en betydande roll i vår utveckling och tillväxtresa som utgör en viktig del i Holistica Omsorgs vision.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Du ansvarar för kontakten med nya kunder.
Du träffar intressenter och samarbetspartners, medverkar på mässor (om mässor finns) och verkar i andra sammanhang som driver Holistica Omsorg framåt gällande marknad och affärsutveckling.
Du kommer ansvara för bearbetning av den offentliga och privata marknaden genom tydligt uppsatta mål. Du förväntas även ansvara för uppföljningar med intressenter till Holistica Omsorg gällande vår personliga assistans. I ditt arbete med marknads-/affärsutveckling rapporterar du direkt till VD och verksamhetschef.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av Personlig Assistans med tillhörande lagstiftning och regelverk. Det är av väldigt stor vikt att du är motiverad, drivande, social och självständig samt har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi vill också att du är lösningsfokuserad och positiv i ditt sociala bemötande. Rollen ställer stora krav på kvalitetsmedvetenhet och flexibilitet. Vi arbetar över hela landet och i arbete ingår resor för personliga möten.
Vi ser gärna att:
Du har gedigen erfarenhet från att ha arbetat med Personlig Assistans tidigare.
Du är prestigelös, noggrann och har ett lösningsorienterat förhållningssätt i ditt dagliga arbete.
Personlighet
Som person är du noggrann, systematisk och strukturerad och har ett growth mindset. Du är nyfiken och håller dig kontinuerligt informerad om nya möjligheter. Du är social, serviceinriktad och positiv. Det är även viktigt att du är självgående med hög prestationsförmåga, och att du samtidigt fungerar bra i grupp. Slutligen ser vi att du har ett transparent arbetssätt och att du agerar prestigelöst inför andra.
Du kommer att ingå i ledningen och ha en ledande roll samt så kommer du att rapportera till VD och verksamhetschef.