Marknads- och försäljningsansvarig för Skraplotter

Arbetsbeskrivning

Kombispel är ett modernt spel- och lotteriföretag som driver prenumerationslotterierna Kombilotteriet, Drömreselotteriet och Motorlotteriet samt skraplotterna Femman och Glädjelotten. Företaget är - tillsammans med dotterbolagen Nordic Lottery, Ideella Spel och Spelparken - även Nordens ledande aktör inom uppdragslotterier. Idag drivs elva lotterier på uppdrag av elva ideella organisationer. Under 2015 fortsätter Kombispels satsningar på CRM och affärsutveckling i syfte att stärka bolagets konkurrenskraft på den svenska spelmarknaden. Kombispel tar sig an framtidsutmaningarna genom att förstärka sin organisation med flera nya medarbetare.

Kombispel står inför spännande utmaningar och vi söker Dig som vill vara en del i den framtida utvecklingen. Organisationen är ny och utformad med kunden i centrum. Du rapporterar till chefen för Marknad och Försäljning.

 

Beskrivning av tjänsten

I dina ansvarsområden ingår ett marknads- och försäljningsansvar för flera av Kombispels skraplotter. Din roll är viktig för att utveckla verksamheten. Det innebär att vara


        Ansvarig för att öka försäljningen av produkterna Skraplotter. Försäljningen sker genom

        olika kanaler, t ex ombud, prenumeration
        Genomföra CRM aktiviteter
        Planera för kampanjer
        Identifiera nya säljkanaler
        Ansvara för utveckling av teknikplattform 
        Partneransvarig   
        Ansvarig för budget
        Kundfokuserad, Kunden i Centrum

         


Erfarenhet

Du har relevant utbildning kombinerat med erfarenhet av marknadsföring och  B2B/B2C försäljning samt CRM. Du har ansvarat för att genomföra och följa upp kampanjarbete, gärna inom retail området. Du har några års dokumenterad erfarenhet av försäljning och gärna från prenumerationsförsäljning. 

 

Personliga egenskaper

Du trivs i en utvecklings- och resultatorienterad organisation. Du är bra på att kommunicera och skapa goda relationer med kunden i fokus. Du har god logisk förmåga och värderar affärsmässighet. Som person är du professionell, engagerande och nytänkande. 

 

Språk

Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.  Om du därtill pratar spanska är det en merit.

 

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med HRM Affärsutveckling AB.

För mer information, kontakta Rekryteringskonsult Ullabritt Sundquist, 08 556 088 60 eller 0734 332030. Välkommen med din ansökan senast den 24 mars. Intervjuer sker fortlöpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annika Wärnsäter
0702353699
Ulrica Pantzar
0735204674
Emily Häller
0727255673
Annika Wärnsäter
0702353699
Per Tjernberg
0735338267
Jane Mottet Age
0702363699
Angela Rossi
0739504819
Ulrica Pantzar
0735204674
Annika Wärnsäter

Ulrica Pantzar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HRM Affärsutveckling AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 12 mars 2015

Besöksadress

Strandvägen 47
None

Postadress

Strandvägen 47
Stockholm, 11456

Liknande jobb


15 november 2024

Chef för  CRM och givarservice

Chef för CRM och givarservice

15 november 2024