OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en Marknads- och säljassistent till en av våra kunder inom bilbranschen i Uppsala.Tjänstens varaktighet är ca 3 månader och tillträdes snarast. Arbetsuppgifter De dagliga arbetsuppgifterna kommer främst att bestå av: - framtagande av presentationsmaterial och säljbrev - framtagande och bokning av annonser - utskick - informationshantering - administrativt stöd och allmän service till säljavdelningen Kvalifikationer Du har gymnasieutbildning eller motsvarande samt flera års erfarenhet av administrativt och serviceinriktat arbete inom områdena marknad och försäljning som assistent inom ett säljbolag.Du kommunicerar väl i tal och skrift och har mycket goda kunskaper i Office-programmen, framförallt Excel och Power Point, samt i övrigt god datavana. Personliga egenskaper Personen vi letar efter är driven, noggrann och har mycket god känsla för service.Du är utåtriktad och ambitiös och tycker om en säljande roll.Du har lätt för att samarbeta men kan även jobba självständigt.God ordning och hög kvalitet är självklart för dig i ditt arbete.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att söka tjänsten snarast på www.adecco.se under Uthyrning.Bifoga personligt brev och CV.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.