OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nolato Cerbo ingår i den börsnoterade Nolatokoncernen, som har drygt 3500 anställda i Sverige, Kina, Ungern och Japan och är ledande utvecklare och tillverkare av produkter i polymera material.Nolato Cerbo, som ingår i affärsområdet Medical,är marknadsledande utvecklar och tillverkare av primära läkemedelsförpackningar i polymera material och har ca 120 medarbetare i Trollhättan samt säljbolag i Norge, Polen och Frankrike.Tillverkningen sker i stor del i hygienmiljö och karaktäriseras av mycket höga krav på bl.a. produktsäkerhet och spårbarhet. Du har på daglig basis kontakt med våra kunder, vilket medför att du är en viktig del i vårt totala kundservice.I någon mån kommer även att vara utesäljarnas och säljkontorets backoffice-funktion, samt stötta marknadschef vid framtagning av kundrelaterad dokumentation.Ditt arbete kommer också att omfatta support till Marknadschefen vid framtagning och uppdatering av säljstödmaterial, mässor, kampanjer, etc.samt ingå i vår kundservice avdelning och vid behov hjälpa till vid orderhantering och andra vanliga förekommande arbetsuppgifter.Lämplig erfarenhet Du som söker har minst gymnasiekompetens och goda datorkunskaper i officepaketet, samt vana av orderhanteringssystem.Du ska ha erfarenhet av försäljning och kundservice, eftersom kundvård är en av våra viktigaste prioriteringar.Du har lätt för att kunna kommunicera i både tal och skrift och även behärskar engelska språket flytande, både i tal och skrift.Som person bör du vara stresstålig, serviceminded, social och ha god samarbetsförmåga och trivas med att jobba i team.Vana att arbeta självständigt och noggrannhet är självklara egenskaper hos dig.Vill du veta mer om det här jobbet, är du välkommen att ringa Ann Heideman, personalansvarig.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marianne Johansson Kvalitetschef
0520-409935
Håkan Svensson Unionen
0520-409924