Marknadsadministratör till Dentalmind

Arbetsbeskrivning

Om kundföretaget

Dentalmind grundades 2002 och lanserade samtidigt ett nytt digitalt webbsystem för att kommunicera bilder inom tandvården. År 2007 lanserade vi en sensor för digital röntgen på den svenska marknaden. Med hög driftsäkerhet och överlägsen bildkvalitet väckte den stor uppmärksamhet. Dentalmind ligger långt fram i dagens digitala utveckling och samarbetar med de ledande och mest nyskapande leverantörerna runt om i världen. Vårt övergripande mål är att uppfylla och helst överträffa våra kunders förväntningar. Innovation är alltid vår motivation. Läs mer på www.dentalmind.com

Dina arbetsuppgifter

Till Dentalmind söker vi nu en driven och engagerad administratör. Du kommer att få arbeta med administration kring marknad, inköp och ekonomi. Tjänsten innebär att du får en viktig roll som administratör och stödfunktion mellan avdelningar och medarbetare. Du ansvar även för telefonväxeln vilket innebär att du har en viktig serviceroll i företaget. Inom marknad arbetar du med hemsida, mässmaterial, rapporter och utskick. Exempel på ekonomiska arbetsuppgifter kan vara fakturahantering. Du kommer även ansvara för löpande beställningar och vara delaktig i inköpsprocesser.

Din profil

För att klara uppdraget på ett bra sätt är det viktigt att du har grundläggande kunskaper i ekonomi och är duktig på att arbeta med administrativa arbetsuppgifter, gillar kundservice och trivs med ett högt arbetstempo. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom marknad, inköp och administration. Du utstrålar förtroende och ödmjukhet i kontakten med företagets kunder och leverantörer.

Som person har du lätt för att hålla kontakt med andra och kommunicerar med lätthet både internt och externt. Du är van vid att arbeta självständigt och kan ta ansvar för dina arbetsuppgifter. För att klara jobbet på ett bra sätt krävs att du är lojal, engagerad och duktig på att samordna. Du är strukturerad och kan planera och administrera din tid på ett effektivt sätt. It-krav: God datavana i Officepaketet. Känna dig trygg i att hantera flera olika affärssystem.

Omfattning: Heltid. Tillsvidaretjänst med start enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag: 2016-05-22. Sök tjänsten omgående via vår hemsida www.onepartnergroup.se

För information: Carl Mårtensson 0733-64 99 72, carl.martensson@onepartnergroup.se eller Carina Nyberg, 0733-649971, carina.nyberg@onepartnergroup.se


Om vårt företag

Rekryteringen görs i samarbete med OnePartnerGroup Halland AB. OnePartnerGroup, Sveriges ”lokalaste” rekrytering och bemanningsföretag, är en svenskägd koncern med huvudkontor i Jönköping. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 700 konsulter hittills verksamma på ett 20-tal orter, från Norrköping i norr till Halmstad i söder. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Carl Mårtensson
0733-649972
Carl Mårtensson

Carina Nyberg
0733-649971
Carina Nyberg

Maria Skärström

Carina Nyberg

Maria Skärström

Emelie Lundkrantz

Emelie Lundkrantz
0709-435798
Emelie Lundkrantz
0709 – 43 57 98

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Halland AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 4 maj 2016

Besöksadress

Västerhavsvägen 2, Falkenberg
None

Postadress

Västerhavsvägen 2
Falkenberg, 31122

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024

Marknadsassistent - Horseonline.se

Marknadsassistent - Horseonline.se

1 november 2024

Marknadskoordinator till Move

Marknadskoordinator till Move

15 november 2024