OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i ett snabbt växande bolag och ansvara för att bygga upp deras marknadsplan och marknadsföring från grunden? Då har vi rätt tjänst för dig.
Vad erbjuder vi?
Vi söker nu en Marknadsansvarig till vår kund Vårdbemanning Sverige AB till deras nya kontor på Sveavägen i Stockholm!
Tjänsten innebär att du får möjligheten att etablera och utöka deras marknadsföring. En mångsidig och spännande arbetsmiljö utlovas för dig som är initiativtagande, driven och som får saker att hända. Välkommen till ett glatt, innovativt och ungt gäng som värdesätter att ha roligt på jobbet!
Som person är du flexibel, prestigelös och har lätt att kommunicera och uttrycka dig både i tal och skrift. Vi söker dig som vill utvecklas ihop med och driva Vårdbemannings marknadsföring på ett kreativt och strukturerat sätt. Viktigt är att du ska kunna driva samt övervaka dina egna initiativ och processer från start till mål.
Vem söker vi?
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller likvärdig utbildning
• 1-3 års arbetserfarenhet som marknadsansvarig alt. en roll inom marknad där du självständigt etablerat och drivit projekt
• Ha förståelse för marknadsföringens alla element
• Vana att producera och hantera material, både i text, bild och rörligt
• God kunskap inom SEO, Google Ads, Google Analytics och Google Tag Manager
• Vana att arbeta i CMS-verktyg
• Erfarenhet att sätta upp kampanjer på Linkedin, Meta och Tiktok
• Du är en självgående, social och driven problemlösare
Vad innebär rollen?
Som Marknadsansvarig hos Vårdbemanning Sverige AB är ditt huvudsakliga ansvarsområde att etablera och driva marknadsplanen samt marknadsföringen ur såväl ett operativt som strategiskt perspektiv. Ditt främsta fokusområde kommer inledningsvis vara att arbeta fram en marknadsplan och planera olika marknadsföringsinsatser. Du kommer även att arbeta fram en mer strategiskt och långsiktig plan för kommunikation i de olika kanalerna som företaget är/ska vara representerade på.
Rollen innebär också ett ansvarstagande över partnerskap och långsiktiga relationer inom reklam/marknadsföring, och vara den huvudsakliga drivkraften i att stärka Vårdbemanning Sveriges varumärke genom att ta fram marknadsstrategier samt identifiera utvecklingsmöjligheter.
Tjänsten och företaget
Tjänsten är på heltid, dagtid och med möjlighet till hybrid/remote arbete. Flexibelt startdatum för rätt person.
Vårdbemanning Sverige startade sin verksamhet under 2014 och är idag ett av Sveriges största bemanningsföretag inom hälso- och sjukvård. De bemannar framgångsrikt privata, kommunala och regionalt drivna vårdinrättningar och sjukhus över hela Sverige med kompetent vårdpersonal. Företagets fokus ligger idag på bemanning med specialistläkare och specialistsjuksköterskor.
2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson