OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden strävar efter att vara Sveriges bästa leverantör av personal för uthyrning och rekrytering. Vi kan hjälpa till med alla tjänster inom alla branscher. Vår specialitet är inom området Young Professionals. Young Professionals innebär att förse våra kunder med de bästa medarbetarna som antingen är nyutexaminerade eller som har upp till 5 års arbetslivserfarenhet. Vi gör vad vi heter ? hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. Vi är ett mycket trevligt gäng placerade på våra kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg, Jönköping, Linköping och Karlstad. Framtiden är ett ungt företag med en otroligt kraftig tillväxt de närmsta åren och söker nu nya motiverade kollegor. Med rätt inställning löser vi problem, driver organisationen framåt och når våra mål. Energinivån är hög på Framtiden och vi hjälper alltid varandra då det behövs. För oss är det vår passion att hjälpa våra kunder så att varje företag vi jobbar med känner att vi är det självklara valet. Detta kan bara vår personal förmedla till våra kunder och därför är alla hos oss i Framtiden otroligt viktiga. Arbetsuppgifter och omfattning: Arbetsuppgifter: Du kommer att ha det mycket viktiga jobbet som Framtidens marknadsansvarig! Våra viktigaste intressenter är våra kunder och våra konsulter, dvs den personal som vi hyr ut till kunder. Din roll blir att underlätta för våra säljare genom att göra Framtiden mer känt bland kunder och för våra rekryterare genom att attrahera de bästa kandidaterna till våra lediga tjänster. Det tredje viktiga området för dig som marknadsansvarig är att fortsätta bygga varumärket Framtiden internt i organisationen. Du planerar och samordnar alla våra marknadsaktiviteter, kundvård och konsultvård. Du ansvarar för vårt tryckta och digitala marknads- och informationsmaterial. Du jobbar med vår hemsida. Du förväntas att jobba mycket självständigt och har ett stort ansvar för resultatet av dina insatser. Du har också budgetansvar. Du rapporterar till VD. Efter en inledande period så kommer du att vara en del av Framtidens ledningsgrupp. Omfattning: Heltid Skallkrav: 1. Försäljning - Du har några års erfarenhet av försäljning, helst av uppsökande försäljning mot företag. 2. Utbildning - Du har en examen med marknadsinriktning. Meriterande: 1. Digitala medier - Du har erfarenhet och intresse av digitala och sociala medier. 2. Grafisk kunskap - Du är bekant med grafiska hjälpmedel såsom PhotoShop och/ eller InDesign och kan därigenom uppdatera vårt marknadsmaterial. Personliga egenskaper: Du kan fånga hela vår organisations behov och samtidigt själv förverkliga det mesta av dem. Tanken på att forma din egen vardag till lysande resultat gör dig lycklig. Arbetstider och anställningsform: Kontorstider med flexmöjligheter. Tillsvidare anställning med föregående provanställning. Framtiden AB förmedlar kontakten mellan dig och ett av våra spännande kundföretag. Du kommer att anställas direkt av kundföretaget. Kommun: Stockholms stad Tillträde: Cirka 15 januari 2011 Ansökan senast: 2010-11-05 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Marcus Andersson, personalansvarig.