Marknadsansvarig till Dåva DAC

Marknadsansvarig till Dåva DAC

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Dåva DAC är ett kommunalt bolag beläget inom Dåva företagspark strax norr om Umeå. Bolaget driver en av Sveriges modernaste avfallsanläggningar där man tar emot farligt avfall och icke-farligt avfall för återvinning och miljösäker deponering. Anläggningen är både en regional och nationell resurs och Dåva DAC har även samarbeten internationellt inom avfallsområdet. Vi arbetar med att förbättra och utveckla nya metoder och lösningar för omhändertagande av avfall och andra restprodukter. Läs gärna mer om oss på www.avfallscenter.se.

Vill du arbeta i en spännande och föränderlig bransch, på ett företag i moderna lokaler och vars kultur präglas av nyfikenhet, prestigelöshet och högt i tak? Hos oss får du ett väldigt omväxlande och stimulerande arbete i en samhällsviktig funktion, där vi hjälps åt och har trevligt ihop.

Dina arbetsuppgifter
Som marknadsansvarig hos Dåva DAC är du ansiktet utåt och lite av ”spindeln i nätet”. Du ansvarar för företagets kundkontakter, offererar våra tjänster och bygger nya relationer. Du är även involverad i utvecklingsprojekt för att hitta nya effektiva lösningar. Du för dialog med våra kunder där din roll bland annat är att rådgiva och vara behjälplig vid olika frågor gällande avfall och avfallshantering.

För att trivas i rollen är det viktigt att du gillar att träffa människor samt ge god service både via mejl, telefon och fysiska besök. En annan viktig del i din vardag är också att marknadsföra och vara uppdaterad inom branschen genom omvärldsbevakning.

Din profil
För att lyckas bra i rollen tror vi att du har några års erfarenhet inom avfallsområdet och att du sedan tidigare skapat dig ett bra kontaktnät. Det är meriterande om du har erfarenhet av förorenad jord och marksaneringar. I rollen som marknadsansvarig ser vi att du arbetar strukturerat, är självgående och gillar att skapa nya relationer. Du bör också kunna arbeta utifrån deadlines då det förekommer en del i arbetet. För att ditt jobb ska flyta smidigt har du lätt att uttrycka dig i både tal och skrift, på både svenska och engelska. Högskoleutbildning är önskvärt men inget krav, kunskap kan med fördel ha erhållits på andra sätt.

Då vi är en relativt liten arbetsplats är det en självklarhet att vi hjälper varandra när det behövs. Du är därför bra på att ta ansvar för ditt eget arbete samtidigt som du gärna samarbetar på ett prestigelöst och lösningsorienterat sätt. Vi tror att du bemöter din omgivning med en positiv attityd och ett ödmjukt sätt. Inställningen till arbetsuppgifterna; att alltid vilja utvecklas och göra sitt bästa, kommer att vara en framgångsfaktor.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Elin Hilli via tfn: 0733-51 27 13. Vi arbetar löpande med denna rekrytering, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan via https://clockworkpeople.se dock senast den 5 mars.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Umeå AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2023
  • Ansök senast: 5 mars 2023

Liknande jobb


15 november 2024

Chef för  CRM och givarservice

Chef för CRM och givarservice

15 november 2024