Marknadsansvarig till INVID Västerås

Arbetsbeskrivning

INVID fortsätter att växa och söker nu dig som vill utveckla en helt ny tjänst som Marknadsansvarig för bolagens verksamheter inom Mitt regionen som är Västerås, Eskilstuna, Falun och Stockholm. Vi erbjuder ett spännande jobb inom ett mycket expansivt företag med stora utvecklingsmöjligheter.

Arbetsbeskrivning i stort
Som marknadsansvarig hos oss kommer du med stort eget ansvar få en mycket bred tjänst. Du behöver vara en ?doer? då dina arbetsuppgifter innehåller alltifrån att driva/utveckla digitala medier, stötta säljorganisationen till att förvalta vårt framtida CRM. Du kommer att delta på och driva möten med såväl platschefer som säljande personal där målet är att skapa nya affärer. Vidare blir du ansvarig för planering och uppföljning av kampanjer/events, PR, sponsring och övriga marknadsaktiviteter. Vi vill bli bäst på att synas där vi behöver synas.

Arbetets omfattning
Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt, men självklart efter din tillgänglighet.

Utvecklingsmöjligheter
Det finns fina utvecklingsmöjligheter hos oss, om du lyckas kan ditt nästa steg vara att bli vår första marknadschef.

Kompetenskrav
Du behöver ha några års erfarenhet som marknadsassistent/koordinator eller liknande med ett eget mål att ta dig uppåt i karriärsstegen. Du har minst genomgått gymnasieutbildning samt erforderliga specialkurser som passar för tjänsten. En extra merit, men ej ett krav, är om du redan arbetat i branschen eller har annan erfarenhet av områdena IT-Drift, IT-Infrastruktur, Systemutveckling, Print&Scanning eller Telefoni.

Personliga egenskaper
För att passa in hos oss så behöver du vara en självgående person med starkt driv, då du kommer att driva processer självständigt. Du vill leverera och har en stark vilja att ge bästa tänkbara service. Du stimuleras av att ha många bollar i luften men kan också prioritera så verksamheten får det stöd de förväntar. Du har lätt att fånga ett sammanhang för att sedan på ett säljande sätt beskriva det i skrift. Du ska ha lätt att se behov och kunna se olika lösningar för dem. För att trivas och passa in så ser vi att du är ödmjuk och prestigelös.

Övrigt
Företaget månar mycket om att utbilda och utveckla sina medarbetare. Du kommer att rapportera till VD och rapportera på lednings/säljmöten. Detta är en stor möjlighet för rätt person!

Tillgång till bil och körkort är ett krav då vårt arbetsfält är i huvudsak Västmanland/Mälardalen.

INVID är en helhetsleverantör av trygga, effektiva och flexibla IT-lösningar. Vi har valt att paketera våra tjänster och funktioner inom tre huvudområden; IT-infrastruktur, Molntjänster och Verksamhetsstöd.I egenskap av en proaktiv IT-partner finns vi representerade med drygt 70 medarbetare som är fördelat på 4 orter i mellersta Sverige med en omsättning på ca 250 Mkr. Läs mer om oss på www.invid.se


Låter detta intressant för dig?
I denna rekrytering samarbetar vi med Norén & Lindholm. Välkommen med din ansökan senast 11 september. Du ansöker om tjänsten via www.norenlindholm.se
Frågor om tjänsten besvaras gärna av Anders eller Anna hos Norén & Lindholm på 021-81 18 88.

Välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NOREN & LINDHOLM AB VÄSTERÅS
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 24 augusti 2016

Liknande jobb


17 december 2024

Media Specialist till Tallink Silja Line!

Media Specialist till Tallink Silja Line!

4 december 2024

Sales & Operations Planning Lead

Sales & Operations Planning Lead

2 december 2024

Demand Planner

25 november 2024