Marknadsassistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Fakturering, offertarbete, uppdatering av uppgifter i affärssystemet, marknadsföringsaktiviteter, web-redaktörsuppgifter, arkivering samt övriga förekommande administrativa arbetsuppgifter inom regionen.
Vara stöd och hjälp åt regionchef, försäljningschef, platschefer, regioncontroller, uppdragsledare samt utbildare.

Krav på kompetens
Teoretisk utbildning, högskola eller motsvarande
Erfarenhet av administrativt arbete
Mycket god IT-kompetens
Goda kunskaper i svenska språket både skriftligt och muntligt samt kunskaper i engelska

Vi arbetar ofta i ett högt tempo och då är det viktigt att du är självgående och har hög ansvarskänsla. Du har lätt för att samarbeta, är positiv, flexibel och utåtriktad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB
  • 0 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 10 augusti 2006
  • Ansök senast: 10 januari 2007

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010