OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jula AB är ett lönsamt detaljhandelsföretag som säljer produkter till låga priser för hemmafixare och proffs. Just nu har vi 72 varuhus i Sverige, Norge och Polen.
Vår arbetsplats präglas av entreprenörsanda och att vara i ständig utveckling. Våra ledord är nyfikenhet, engagemang, ärlighet och att gå rakt på mål. Omsättningen 2013 var 4,9 miljarder kr och vi sysselsätter ca 2300 personer .
Tjänsten innebär att assistera marknadsavdelningen i olika markandsrelaterade funktioner, främst kopplade till information från marknadsavdelningen och varuhuskedjan. I rollen ingår också att delta vid både ombyggnationer av befintliga varuhus och öppningar av nya, samt andra event i varuhusen vilket innebär en del resor. Tjänsten innefattar även att stödja genomförandet av marknadsplanen samt assistera Marketing Manager, och till viss del även Marketing Director. En hel del administrativa uppgifter förekommer, så som förberedelser inför möten, konferenser samt externa och interna event.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden:
• Hjälpa och ge service åt varuhuskedjan i marknadsrelaterade frågor
• Informera varuhuskedjan om planerade marknadsaktiviteter och fungera som en länk mellan marknadsavdelningen och varuhuskedjan
• Koordinering, beställning och kontroll av marknadsrelaterat material inför varuhusetableringar
• Assistera och hjälpa till med genomförande och marknadsföring av varuhusaktiviteter
• Bokning av media och göra medieval
• Vara behjälplig med genomförande av större event på HK
Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta:
Pia Hermansson, HR-Specialist eller Silje Ekeberg Falk, Marketing Manager: tele nr (vxl): 0511-246 00
Kontaktpersoner på detta företaget
Stina Kihlén
Kristina Jernhem
Pia Hermansson
Lisa Hektor
Linda Ljungmark
HR-avdelningen
0511-246 00
Annamaria Kaminsky
0511-246 00
Olle Mikkelsen
0703-37 44 05
Johan Carlberg
0702-960480
Niclas Ottosson
0511-24600